با رشد ۷/ ۰ درصدی شاخص کل، نماگر اصلی بازار دیروز به رقم ۹۸هزار و ۵۹۷ واحد رسید. شاخص کل هموزن اما با کاهش دو واحدی مواجه شد و به رقم ۱۷هزار و ۴۰۸واحد رسید.در بازار دیروز در ادامه اجرای آیین نامه جدید و پر مشکل توقف نمادها، نماد بورس در میانه بازار به دلیل رسیدن به نوسان ۲۰درصدی متوقف شد. این توقف در حالی انجام شد که ۷۵۰هزار سهم معامله‌شده بود و نماد برای دقایقی با صف خرید همراه شد.در بازار دیروز همچنین نماد معاملاتی بیمه میهن با توجه به اصلاحات دستورالعمل‌ اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت‌شده نزد سازمان بورس به دلیل آنچه که عدم افشای به موقع اطلاعات با اهمیت عنوان شد از سوی فرابورس تعلیق شد.در گروه فلزی دیروز نماد ملی مس با رشد متعادل در شرایطی به تابلو بازگشت که در بازار جهانی بهای فلزات اندکی کاهش یافت.

در این گروه توسعه معادن روی با انتشار گزارشی مناسب در انتظار بازگشایی است. این شرکت سود خود را به ۴۵۸ریال در شرکت اصلی و سود تلفیقی را با ۶۵ درصد رشد به ۸۴۹ ریال رسانده است. این شرکت قیمت جهانی روی را ۲۸۵۰ دلار و دلار را ۳۸۵۰ تومان گرفته است. همچنین در این گروه فرآوری زغال‌سنگ پروده طبس تعدیل مثبت ۱۰درصدی را اعلام کرده است. در گروه معدنی مدیرعامل امید تغییر کرد و احمد ابراهیمی هدایت این شرکت را برعهده گرفته است.در گروه سرمایه‌گذاری دیروز ابعاد بیشتری از طرح سهامدار عمده سرمایه‌گذاری نیرو برای کمک به سهامداران جزء این شرکت در افزایش سرمایه ۷۰۰درصدی پیش رو مشخص شد.

حسین پناه مدیرعامل این شرکت دیروز با بیان اینکه سرمایه‌گذاری نیرو دارای حدود ۶۹ هزار سهامدار حقیقی و ۳۰ تا ۴۰ سهامدار حقوقی است، ادامه داد: با هدف افزایش توانایی مالی سهامداران خرد برای مشارکت در این افزایش سرمایه و فراهم کردن استفاده از مزایای آن، مقرر شد برای نخستین بار از روشی استفاده و تسهیلات قرض‌الحسنه داده شود تا امکان حضور اکثریت سهامداران در افزایش سرمایه وجود داشته باشد.

در گروه ساختمانی مسکن الوند در مجمع خود ۳۶۵ ریال سود تقسیم کرد. در گروه قندی دیروز مجمع شهد خوی با تقسیم سود ۵۰۰ریالی و الزام به راه‌اندازی مجدد تولید شکلات و بیسکوییت توتیا این شرکت به پایان رسید. در این گروه سخنگوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان گفت: با پیگیری‌های انجام شده، قیمت اقلام پرمصرف لبنی در اکثر برندها به قبل از افزایش قیمت‌ها بازگشت. غلامرضا کاوه در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر با اشاره به مصوبه شماره ۴۸۰۲۱ مورخ ۹۴/ ۴/ ۱۶ ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها که براساس آن قیمت محصولات لبنی پرمصرف (شیر، پنیر و ماست) در گروه اول کالاهای اولویت‌دار قرار گرفته‌اند، گفت: با پیگیری‌های سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، افزایش خودسرانه قیمت برخی محصولات لبنی توسط تعدادی از واحدهای تولیدکننده محصولات لبنی متوقف و قیمت محصولات مذکور به قبل از افزایش قیمت‌ها بازگشت.  وی تصریح کرد: با توجه به لزوم جلوگیری از افزایش نامتعارف قیمت اقلام لبنی و لزوم اعمال قانون موارد تخلف به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال و تحت رسیدگی است. در این گروه دیروز عرضه اولیه شرکت شیر و گوشت زاگرس شهرکرد انجام شد. در مجموع بازار دیروز بازاری مثبت بود که در آن ارزش معاملات (با احتساب معاملات بلوکی و اوراق مشارکت) در بورس به ۲۲۱میلیارد تومان و در فرابورس به هزار و ۱۸۰دلار بالغ شد.