جلسه مجمع عادی سالانه شرکت سیمان اردبیل و آهک آذر شهر در خصوص سال مالی منتهی به 30/12/87 راس ساعت 14:15 روز سه‌شنبه مورخ 29 اردیبهشت ماه با حضور بیش از 97درصد سهامداران در محل سالن تلاش برگزار شد.
ترکیب هیات‌ رییسه مجمع با حضور آقای رمضانی نماینده شرکت سرمایه‌گذاری بانک ملی به عنوان رییس مجمع و نظارت آقایان محمدی‌راد به نمایندگی از مدیریت سرمایه‌گذاری بانک ملی و نژاد نصرا... به نمایندگی از سوی سرمایه‌گذاری سیمان اسپندار و دبیری مهندس خدابنده اعظمی (مدیر عامل شرکت) کامل شد.

شایان ذکر است که نماینده موسسه حسابرسی هوشیار ممیز و سازمان بورس نیز در جلسه حضور داشتند. جلسه مجمع با حضور بیش از 97درصد سهامداران رسمیت یافت و مجمع پس از استماع گزارش هیات‌مدیره توسط مدیر عامل و بازرس قانونی تصمیمات ذیل را اتخاذ نمود.
۱ - تصویب صورت‌های مالی به اتفاق آرا
2 - تقسیم 250تومان به عنوان سود نقدی در ازای هر سهم به اتاق آرا
۳ - ابقای موسسه حسابرسی هوشیار ممیز به عنوان حسابرس و بازرس قانونی شرکت
4 - انتخاب روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه رسمی و کثیرالانتشار.
پس از خاتمه جلسه مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عمومی فوق‌العاده با ترکیب هیات‌رییسه قبلی در خصوص تغییر سال مالی شرکت از ۳۰/۱۲ به ۳۰/۹ تشکیل شد که نهایتا مجمع با اتفاق آرا این مورد را نیز به تصویب رساند.
سخنی با سهامداران
احتراما ضمن تقدیم گزارش فعالیت‌های هیات‌مدیره به مجمع عمومی عادی صاحبان سهام برای عملکرد سال مالی منتهی به ۳۰ اسفندماه ۱۳۸۷ باستحضار می‌رساند این شرکت با توجه به رسالت خود در زمینه تامین سیمان و آهک هیدراته مورد نیاز کشور در بالاترین سطح استانداردهای ملی و بین‌المللی و توزیع بهینه آن در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و سایر استان‌های نیازمند، توانسته رضایت نسبی مشتریان را جلب نموده و ضمن احیای بازار صادراتی در کشورهای آذربایجان و عراق به روند سودآوری خود همچنان ادامه دهد.
کارخانه سیمان اردبیل در سال مورد گزارش با تولید 888988 تن کلینکر و 914460 تن سیمان و صادرات 15030 تن سیمان به کشورهای جمهوری آذربایجان و عراق و کسب بیش از یک‌میلیون دلار درآمد ارزی توانسته سود سالانه خود را به میران بیست و هفت‌درصد نسبت به سال 86 افزایش دهد و به نوبه خود سعی می‌کند تا نقش خویش را در تولید ناخالص ملی و رشد صنعتی کشور به خوبی ایفا نماید، ضمنا کارخانه آهک آذرشهر نیز طبق روال هر ساله با افزایش تولید و فروش محصولات، همچنان به روند پیشرفت خود در تحصیل سود سالانه ادامه می‌دهد. به طوری که در سال مورد گزارش سود سالانه آن بیست و شش‌درصد نسبت به سال 86 افزایش داشته است.
با تقدیم احترام
اعضای هیات‌مدیره
تاریخچه شرکت
شرکت سیمان اردبیل و آهک آذرشهر در تاریخ 25/3/1366 به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شده و طی شماره 65885 مورخ 25/3/1366 در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است. موافقت اصولی صادره توسط وزارت صنایع برای اجرای طرح تولید سیمان در منطقه روستای گرده اردبیل با ظرفیت 2300 تن کلینکر بر اساس سه شیفت کاری و درخصوص تولید آهک در منطقه آذرشهر با ظرفیت 250 تن آهک هیدراته بر اساس سه شیفت کاری صادر گردیده است.به موجب تصمیمات متخذه در جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده مورخه 11/2/1378 شخصیت حقوقی شرکت از شرکت سهامی خاص به عام تبدیل گردید و در تاریخ 6/12/82 بخشی از سهام شرکت از طریق بورس اوراق بهادار تهران به عموم عرضه و بقیه سهام دولتی در آذر ماه 1383 به بخش خصوصی واگذار گردید.