گروه بنگاه‌ها: اولین نشست IFN ایران در تاریخ ۲۰ خردادماه امسال در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صداو‌‌سیما برگزار می‌شود. برگزارکننده جهانی اجلاس IFN شرکت Redmoney است و «بانک توسعه اسلامی»، «نهاد مشارکت اسلامی (ICD)»، «سازمان حسابداری و حسابرسی سازمان‌های اسلامی (AAOIFI)»، «سازمان بازار اقتصادی بین‌المللی اسلامی (International Islamic Financial Market)» به‌عنوان حامیان این نشست مطرح هستند.

در بخش نخست نشست IFN ایران، ضمن معرفی بازار ایران به تفاوت‌های آن با دیگر بازار‌ها پرداخته می‌شود و مزایای بازار ایران نسبت به دیگر بازار‌ها بیان می‌شود.

سپس به تبیین چگونگی سرمایه‌گذاری خارجی پرداخته می‌شود و تسهیلاتی که برای سرمایه‌گذاران خارجی در نظر گرفته شده است، بازگو می‌شود و ایران به‌عنوان مقصدی برای سرمایه‌گذاران معرفی شود.

در بخش بعدی این اجلاس به بحث بانکداری در ایران پرداخته می‌شود و ضمن معرفی قوانین بانکی در ایران و تحولات سیستم بانکی در سال ۲۰۱۴ به بحث اتصال بازار ایران به بازار جهانی پرداخته می‌شود و قوانین مرتبط به سرمایه‌گذاری خارجی بیان می‌شود.

در بخش پایانی این نشست میزان رشد اقتصادی و تجاری بالقوه در ایران بررسی می‌شود و فرصت‌ها و چالش‌های سرمایه‌گذاری در کشور بیان می‌شود. اجلاس IFN که با مشارکت سازمان بورس و اوراق بهادار ایران و پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۲۰ خردادماه جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداو‌‌سیما برگزار خواهد شد، اولین اجلاس بین‌المللی سرمایه‌گذاری اسلامی در ایران است که همزمان با هشتمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به

www.redmoneyevents.com مراجعه کنید.