گروه بنگاه‌ها- بر اساس اعلام معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهوری، شعب استانی بیمه البرز در طرح سنجش میزان رضایت مراجعان از نحوه ارائه خدمات دستگاه‌های عمومی و دولتی در سال 1391 در بین تمام دستگاه‌های اجرایی، موفق به کسب رتبه اول شدند.
به گزارش پایگاه خبری اعتبار، این شرکت با کسب 17/83 درصد میزان رضایت مراجعان از خدمات ارائه شده، در بین تمامی دستگاه ها رتبه اول را کسب کرد. این در حالی است که متوسط رضایتمندی تمام دستگاه‌های عمومی و دولتی 8/76 درصد است. براین اساس،‌ شعب استانی بیمه البرز در طرح سنجش میزان رضایت مراجعان از نحوه ارائه خدمات دستگاه‌های عمومی و دولتی در سال 1391، در بین گروه بانک‌ها و بیمه‌ها رتبه اول را به خود اختصاص دادند.
بنابراین گزارش، بیمه البرز در سال ۱۳۹۰ نیز با کسب ۷۳/۸۲ درصد میزان رضایت مراجعان از خدمات ارائه شده، در بین تمامی دستگاه‌ها رتبه دوم و در بین گروه بانک‌ها و بیمه‌ها رتبه اول را کسب کرد.
این گزارش حاکی است، شعب استانی بیمه البرز در استان‌های سمنان، مرکزی، خراسان شمالی و کرمانشاه رضایتمندی بیشتری نسبت به سایر استان‌ها کسب کرده‌اند.
بر این اساس، علی صفدری سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهوری از مدیران و کارکنان بیمه البرز به خاطر کسب رتبه اول مشتری‌مداری در بین تمامی دستگاه‌ها و همچنین در گروه بانک‌ها و بیمه‌ها، قدردانی کرد.