تقاضای بیش از انتظار برای رنگ Rose Gold آی‌فون 6 S پلاس

فارنت: اپل چشم علاقه‏مندان گوشی‏های هوشمند خود را به آی‌فون ۶ s و ۶ s پلاس روشن کرد و خریداران قادر هستند این عزیزدردانه‏های اپل را پیش‏خرید کنند، ‏ در این بین امسال اپل رنگ‏های نقره‏ای، خاکستری، طلایی و قرمز مایل به مسی (Rose Gold)‏ را برای گوشی‏های خود در نظر گرفته تا خریداران از لحاظ رنگ‏بندی قدرت انتخاب بیشتری داشته باشند؛ اما این‌گونه که پیداست رنگ Rose Gold آی‌فون ۶ s پلاس خریدار بیشتری دارد.

بر اساس گزارش‏ها، وب‏سایتی که وظیفه بررسی و رصد کردن میزان خرید و زمان تحویل کالاهای گوناگون را از کشورهای مختلف جمع‏آوری می‏کند، از تمایل بیشتر خریداران به انتخاب رنگ قرمز مایل به مسی (Rose Gold)‏ آی‌فون ۶ s پلاس خبر می‏دهد، این محصول خوش قد و بالا و زیبای اپل بین ۳ تا ۴ هفته دیگر برای خریداران ارسال خواهد شد.

بر اساس گزارش‏های منتشر شده، ‏در آمریکا آی‌فون ۶ s پلاس با رنگ قرمز مایل به مسی برای کاربران شبکه مخابراتی T-Mobile در نسخه‏های ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی بین ۳ تا ۴ هفته دیگر روانه بازار خواهد شد. نسخه AT&T این محصول نیز در مدل‏های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی از ۳ تا ۴ هفته دیگر در اختیار خریداران قرار می‏گیرد. سایر آی‌فون‏های ۶ s پلاس نیز که پیش‏خرید شده‏اند بین ۲ تا ۳ هفته دیگر به دست علاقه‏مندان می‏رسند. اما در این بین علاقه‏مندان سایز کوچک‌تر آی‌فون جدید از شانس بیشتری برخوردارند و محصول آنها زودتر به دستشان خواهد رسید. در بیشتر مناطق آمریکا افرادی که گوشی آی‌فون ۶ s را خریداری کرده‏اند کالای مورد نظرشان در تاریخ سوم مهر ماه برای آنها ارسال خواهد شد.

جالب اینجا است که درخواست خرید آی‌فون ۶ s با رنگ قرمز مایل به مسی در نسخه‏ ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی نیز با تاخیر برای خریداران ارسال خواهد شد و اپل قول داده بین ۲ تا ۳ هفته دیگر این محصول زیبا را برای کاربران ارسال کند. گزارش‏ها و آمار به‌دست آمده از سایر کشورها به‌خصوص چین نیز حکایت از تمایل بیشتر خریداران به رنگ قرمز مایل به مسی آی‌فون‏های جدید دارد. با این حساب باید گفت شرکت‌های تولیدکننده برای فروش بیشتر گوشی‏های خود به غیر از فاکتورهای سخت‏افزاری و در نظر گرفتن موارد زیباشناختی طراحی در محصول خود از این پس باید حساب ویژه‏ای نیز برای رنگ‏بندی گوشی باز کنند.