جریمه 4 هزار دلاری مردی  که عکس سلفی گرفت

ایتنا: پلیس اسپانیا به دنبال مردی است که در جریان برگزاری مسابقات گاوبازی در شهر پامپلونا از خود عکس سلفی گرفت. تصاویر ویدئویی ضبط شده از این مسابقات نشان می‏دهد مردی که نامش مشخص نیست در مقابل گاوها در حال دویدن است و همزمان با دست راست تلفن همراه را بالای سر برده است تا از خود عکس سلفی بگیرد.

براساس قوانین تصویب شده در اسپانیا، گرفتن عکس شخصی در جریان این مسابقات ممنوع است و این طور که روزنامه گاردین نوشته، هر شخصی این تخلف را انجام دهد باید حدود ۴ هزار دلار جریمه پرداخت کند.

طی چند روز گذشته عکس این مرد در شبکه‏های اجتماعی منتشر شد و توئیتری‏ها نیز با عبارت #eltontolmóvil آن را مشخص کردند و البته بسیاری از کاربران در پایین این عکس توضیح دادند که او واقعا یک کار احمقانه انجام داده است که در چنین شرایط خطرناکی از خود عکس سلفی گرفته است.

مسابقه گاوبازی داخل شهر که با نام Running of the Bulls شناخته می‏شود، در جریان فستیوال San Fermin هر روز صبح در کوچه‏های شهر پامپلونا برگزار می‏شود و طی آن ده‏ها نفر مجروح می‏شوند.

این طور که روزنامه گاردین توضیح داده است، در مسابقات امسال ۸ نفر به شدت آسیب دیدند و روانه بیمارستان شدند.

پلیس اسپانیا اعلام کرده است که گرفتن عکس شخصی در این جریان می‏تواند جان افراد را به خطر بیندازد و به همین سبب گرفتن عکس سلفی یک تخلف بزرگ محسوب می‏شود.