مرکز سرویس همکاران سیستم در تهران افتتاح شد

دنیای‌اقتصاد: شرکت همکاران سیستم روز سه‌شنبه گذشته همزمان با برگزاری مجمع عمومی، مرکز سرویس جدید و مجهز خود را نیز افتتاح کرد. مهدی امیری مدیرعامل این شرکت در یک نشست مطبوعاتی گفت: «همکاران سیستم، برای ارتقای سطح رضایت مشتریان، گام‏های زیرساختی بزرگی را در سال ۹۲ برداشته است که انتظار می‏رود نتایج آن در سال ۹۳ مشاهده شود.

به گفته امیری با توسعه یک ابزار استاندارد و قوی در تمامی شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات پشتیبانی، پایش مستمر مشتریان و برنامه‏ریزی برای بهبود کیفیت ارائه خدمات به آنها امکان‌پذیر شده است. با استفاده از این زیرساخت، تاریخچه سرویس‏ها و درخواست‏های مشتریان قابل ردیابی و تحلیل است.»

مدیرعامل همکاران سیستم، ضمن معرفی ویژگی‏های مرکز سرویس جدید همکاران سیستم، افزود: «طراحی مرکز سرویس همکاران سیستم که در ساختمان جدید این شرکت، آغاز به‌کار کرده است، با نگاه به مدل‏ شرکت‌های بزرگ نرم‏افزاری دنیا انجام شده و از استانداردهای خاص این حوزه تبعیت می‏کند.»

با افتتاح مرکز سرویس همکاران سیستم در تهران، ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان همکاران سیستم در این استان، به صورت متمرکز و ازطریق این مرکز انجام خواهد گرفت. در حال حاضر ۱۱۰ نفر از کارشناسان همکاران سیستم در این مرکز به صورت تخصصی و متمرکز، مشغول ارائه خدمت به مشتریان هستند.» در همین حال در مجمع عمومی این شرکت اعلام شد که «راهکاران» محصول استراتژیک همکاران رشد فروشی معادل ۵/۲ برابر را نسبت به سال مالی ۹۱ داشته است. همچنین سپیدار همکاران سیستم که محصول این شرکت برای بازارهای کوچک است، توانست از مرز ۶ هزار مشتری در سال ۹۲ عبور کرده و به رشد فروشی معادل ۲ برابر سال ۹۱، دست پیدا کند.

در گزارش هیات‌مدیره همکاران سیستم به مجمع، ارتقای سطح رضایت مشتریان، افزایش حرفه‏ای‏گری و کیفیت محصولات و خدمات و همچنین افزایش درآمد گروه از محل محصولات جدید جزو اهم برنامه‏های این شرکت در سال ۹۳ اعلام شد. بر اساس گزارش فوق، درآمد عملیاتی پیش‏بینی شده برای سال ۹۳، با ۳۳ درصد افزایش نسبت به سال ۹۲، معادل ۵/۸۸ میلیارد تومان خواهد بود. ۵۲ درصد از درآمد فروش همکاران سیستم در سال ۹۳، از محل محصولات جدید این شرکت تامین خواهد شد. همچنین مجمع عمومی همکاران سیستم، توزیع ۵۰ تومان سود نقدی به‌ازای هر سهم را نیز تصویب کرد. روزنامه «دنیای‌اقتصاد» در این مجمع به‌عنوان روزنامه رسمی این شرکت انتخاب شد.