یک کامپیوتر چند منظوره با باتری داخلی
دنیای اقتصاد- شرکت Acer به تازگی یک محصول جدید و جالب را به بازار معرفی کرده است. این محصول جدید در واقع یک کامپیوتر چند منظوره یا All-in-One است که طراحی خاصی دارد و به کاربرانش امکان حمل و جا به جایی راحت را می‌دهد. این دستگاه که با نام Aspire Z3-600 به بازار معرفی شده، به خاطر طراحی قابل حملش شبیه به یک تبلت بزرگ شده است و به همین دلیل انتظار می‌رود با استقبال خوبی در بازار مواجه شود.
این محصول دارای صفحه نمایش 5/21 اینچی است که تصاویر را با وضوح full HD برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این کامپیوتر چند منظوره مجهز به اسپیکرهای Harman Kardon است که صدا را با کیفیت مناسبی برای کاربرانش پخش می‌کند. یک پورت HDMI تعبیه شده در این دستگاه هم می‌تواند امکان اتصال آن به تلویزیون یا پخش‌کننده‌های Blu-ray را در اختیار کاربرانش قرار بدهد. با این همه مهم‌ترین نکته درباره این محصول جدید Acer مجهز بودن آن به باتری داخلی است. این باتری داخلی در هر بار شارژ کامل امکان کار تا
۵/۲ ساعت را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. اگر بخواهیم این میزان عمر باتری را با لپ تاپ‌ها مقایسه کنیم چندان مناسب به نظر نمی‌رسد، اما برای یک کامپیوتر چند منظوره بزرگ که حمل و نقل آن نسبتا مشکل است راضی کننده است.
این دستگاه دارای پردازنده Intel Pentium بوده و از ۴ گیگابایت حافظه رم و هارددیسک ۷۵۰ گیگابایتی بهره‌ می‌برد. شرکت Acer اعلام کرده است که این محصول جدید و جالبش را در اواخر ماه دسامبر و با قیمت پایه 779 دلار به بازار عرضه خواهد کرد و به فروش عمومی می‌رساند.