دنیای‌اقتصاد- مدل V5-121-C72G32abb از ارزان قیمت‌ترین لپ‌تاپ‌های ACER در بازار داخلی است که البته به دلیل تجهیز آن به صفحه نمایش 11 اینچ در رده مینی لپ‌تاپ‌ها قرار دارد. اما بر لپ‌تاپ نامیدن آن به دلیل قابلیت‌های فنی بالاتر از حد مینی لپ‌تاپ اصرار دارند.

در هر حال این کامپیوتر همراه دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده AMD C-۷۰ Dual Core ۱.۰۰ GHz، رم دو گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۳۲۰ گیگابایت است. کارت گرافیکی این نوت‌بوک ارزان‌قیمت همAMD Radeon HD ۶۲۹۰ - MB است.
در مورد صفحه نمایش هم باید بگوییم که این نوت‌بوک به صفحه نمایش ۱۱ اینچ از نوع Active Matrix TFT Colour LCD و با وضوح تصویر ۱۳۶۶×۷۶۸ نقطه در اینچ مجهز است.
تجهیز به بلوتوث داخلی، کارتخوان، وب کم همراه با میکروفن ، اسپیکرهای داخلی استریو و... از دیگر ویژگی‌های این کامپیوتر همراه است.
در مورد پورت و امکانات ارتباطی هم باید بگوییم که این دستگاه به شبکه LAN، شبکه بی‌سیم Wireless، پورت‌های USB ۳.۰ ،USB ۲.۰ ، HDMI و VGA مجهز است. قیمت در نظر گرفته شده برای کامپیوتر همراه ۲۰/۱ کیلوگرمی در حدود ۹۱۰ هزار تومان است.