طرفداران تکنولوژی  در انتظار جمعه سیاه
تسنیم: با توجه به اینکه جمعه پیش‌ رو به جمعه سیاه (اولین جمعه بعد از روز شکرگزاری) معروف است و آمریکایی‌ها این روز را آغازی برای فصل خرید آخر سال می‌دانند، بیش از 60 درصد از مشتریان تجهیزات الکترونیکی گفته‌اند که در این هفته حداقل یک دستگاه الکترونیکی خرید خواهند کرد.

البته اطلاعات و بررسی‌های الکترونیکی نشان می‌دهد که برخی مردم این کشور، خریدهای خود را پیش از آغاز این هفته شروع کرده‌اند و براساس تقاضای بالا، برخی فروشندگان محصولات خود را پیش از جمعه سیاه به حراج گذاشتند.
براساس گزارش‌های منتشر شده، علاقه مردم بیشتر به سمت خرید تبلت‌ها، کنسول‌های بازی، گوشی‌های هوشمند و تلویزیون‌های تخت است.
اکثر مردم آمریکا تمایل دارند، همان رقمی را که سال گذشته برای خریدهای خود کنار گذاشته بودند، برای امسال هم کنار بگذارند.
امسال، دومین سال متوالی است که حضور تبلت‌ها در قفسه‌های فروش پر رنگ‌تر شده و به گفته خرده فروشان اغلب کسانی‌که مایل به خرید هستند، معمولا دارای یک تبلت هستند و نمونه جدید را برای جایگزینی تهیه می‌کنند و آمار این قشر نزدیک به ۴۵ درصد کل خریداران است.در این میان نزدیک به ۲۰ درصد از افرادی که به پهنای باند بالا دسترسی دارند نیز تمایل دارند، اسمارت فونی جدید خریداری کنند و ۱۲ درصد هم به دنبال جایگزینی کنسول بازی خود با یک نمونه جدید هستند. البته ۱۱ درصد باقیمانده از کاربران باند پهن به دلیل نگرانی‌های اقتصادی که دارند، ترجیح می‌دهند که خریدی نداشته باشند، یا با کمی فکر بیشتر به سمت خرید بروند.