یک دستگاه همه کاره از ایسوس
دنیای‌اقتصاد- مدل Transformer P1801-A از کامپیوترهای چند منظوره یا بهتر بگوییم همه کاره گران قیمت و باقابلیت ایسوس در بازار داخلی است. این دستگاه که در حقیقت یک تبلت بزرگ 8 اینچی و یک کامپیوتر چندمنظوره است، دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازندهIntel 3770 Core i7 3.4GHz UpTo 3.9 GHz 8 MB 1600 MHz، رم هشت گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه دو ترابایت است.
کارت گرافیکی این دستگاه هم Nvidia GeForce GT 730M 2048 MB است.
در مورد صفحه نمایش این کامپیوتر چندمنظوره هم باید بگوییم که صفحه نمایش ۱۸.۴ اینچ از نوع Wide Screen, Full HD , LED-Backlight, IPS, ۱۷۸° Wide Viewing Angle است که در حقیقت یک تبلت بزرگ ا ۴/۸ اینچی است که روی قاب کامپیوتر چندمنظوره سوار شده است و کاربر می تواند تبلت را از دستگاه جدا کرده و به تنهایی استفاده کند.
تجهیز به Slot-in Supermulti DVD RW، بلوتوث داخلی، وب کم یک مگاپیکسلی، کارتخوان، چهار اسپیکر شامل دو دستگاه ۵/۱ وات روی تبلت و دو دستگاه ۳ وات روی دستگاه و... برخی از ویژگی‌های این دستگاه همه کاره از خانواده ایسوس است.
از نظر پورت و امکانات ارتباطی هم این دستگاه به پورت خروجی VGA، پورت HD MI، چهار پورت USB ۳.۰، یک پورت USB ۲.۰ و... مجهز است.
این دستگاه با قیمتی در حدود ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است.