تلویزیون جدید پاناسونیک در بازار جهانی

بازار دیجیتال- مدل TC-P۶۵VT۵۰ از تلویزیون‌های جدید پاناسونیک است که به بازار جهانی عرضه شده است.

این تلویزیون ۶۵ اینچی سه‌بعدی که از سری تلویزیون‌های هوشمند پاناسونیک است، دارای ویژگی‌هایی چون، کیفیت پخش FULL HD، وضوح تصویر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ نقطه در اینچ، قابلیت پخش صدای سه بعدی و... است. همچنین این تلویزیون باریک و زیبا، تصاویر سه‌بعدی را با فناوری Active Shutter نمایش می‌دهد. این تلویزیون ۵/۱ برابر روشن تر از مدل‌های قبلی است. میزان روشنایی برای تلویزیون‌های سه‌بعدی اکتیو بسیار مهم است؛ چراکه با زدن عینک سه‌بعدی، مقداری از روشنایی تصویر توسط عینک گرفته می‌شود.

همچنین روی نمایشگر این تلویزیون فیلتر Louver قرار داده شده تا از رفلکس نور در صفحه نمایشگر تلویزیون جلوگیری کند. کنتراست تلویزیون بسیار خوب بوده و رنگ مشکی عمق زیادی دارد.

در مورد تصویر این تلویزیون هم باید بگوییم که در VT۵۰ هیچ تارشدگی در تصاویر پرسرعت مشاهده نمی‌کنید. رنگ‌ها در این تلویزیون بسیار زنده و شاداب هستند.

زاویه دید این مدل هم مانند پلاسما‌های قبلی پاناسونیک خوب است. تجهیز به ورودی HDMI ، Integrated ATSC Tuner، سه پورت USB ۲.۰، کارتخوان، ورودی آنالوگ Audio ، ورودی Composite Video، ورودی PC و... از سایر ویژگی‌های این تلویزیون شیک و باریک است. این تلویزیون در بازار جهانی با قیمتی در حدود سه هزار و ۷۰۰ دلار به فروش می‌رسد.