دوربین‌های مخصوص سلفی ایسوس

آی تی ایران: شرکت ایسوس در یک کنفرانس مطبوعاتی در دهلی نو، عرضه گوشی‌های هوشمند جدید خود را که بخشی از سری زن فون ۴ هستند آغاز کرد. در مراسم برگزار شده در تایپه، ۶ گوشی ازجمله Zenfone ۴، Zenfone ۴ Pro، Zenfone ۴ Max، Zenfone ۴ Max Pro وZenfone ۴ Selfie معرفی شدند اما از امروز تنها سه گوشی مخصوص سلفی- selfie-focused - این شرکت عرضه خواهند شد.

Zenfone ۴ Selfie

گوشی Zenfone ۴ Selfie در دو مدل عرضه می‌شود که یکی از آنها به دو دوربین سلفی و همچنین به میزان حافظه بیشتر مجهز است. ASUS Zenfone ۴ Selfie در سه رنگ طلایی نور خورشید، صورتی گل رز و مشکی اعماق دریا و با قیمت ۱۵۶ دلار عرضه می‌شود. مدل دو دوربین سلفی‌دار این گوشی نیز با قیمت ۲۳۴ دلار به فروش می‌رسد. قابلیت‌های این گوشی عبارت است از:

سیستم عامل: اندروید نوگت با ZenUI ۴.۰

صفحه نمایش: ۵/ ۵ اینچ HD با صفحه خمیده

پردازنده: پردازنده ۶ هسته‌ای اسنپ دراگون ۴۳۰ شرکت کوالکام / Adreno ۵۰۵ GPU

حافظه داخلی:۳۲/ ۶۴ گیگابایت قابل ارتقا تا ۲ ترابایت از طریق کارت میکرو اس‌دی

دوربین عقبی: ۱۶ مگاپیکسل با فلش ال‌ای‌دی/ دوربین سلفی: ۲۰ مگاپیکسل+ ۸ مگاپیکسل با زاویه دید ۱۲۰ درجه(نسخه تک دوربین سلفی ‌۱۳ مگاپیکسل)/ f/ ۲.۰ aperture، فلش سلفی ال‌ای‌دی

Zenfone ۴ Selfie Pro

نسخه پرو گوشی Zenfone ۴ Selfie قادر است با دوربین سلفی، ویدئو با کیفیت ۴K و عکس با کیفیت HDR ضبط کند. ایسوس اعلام کرده که این گوشی قادر است در نور کم تصاویر سلفی بهتر و با کیفیت‌تر نسبت به مدل معمولی دستگاه ضبط کند. مدل Zenfone ۴ Selfie در سه رنگ سرخ، طلایی و مشکی و با قیمت ۳۷۴ دلار عرضه می‌شود. ویژگی‌های این گوشی عبارت است از:

سیستم‌عامل: اندروید نوگت با ZenUI ۴.۰

صفحه نمایش: ۵/ ۵ اینچی AMOLED فول اچ‌دی مجهز به شیشه ۵/ ۲D Corning Gorilla Glass

پردازنده: پردازنده ۶ هسته‌ای اسنپ دراگون ۶۲۵ شرکت کوالکام

حافظه داخلی: ۶۴ گیگابایت با قابلیت ارتقا تا ۲ ترابایت از طریق میکرو اس‌دی کارت

دوربین پشت دستگاه: ۱۶ مگاپیکسل با فلش ال‌ای‌دی/ سنسور Sony IMX۳۵۱ sensor/ دوربین سلفی: ۲۴ مگاپیکسل با تکنولوژی DuoPixel technology/ دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه/ f/ ۱.۸ aperture/ سنسور Sony IMX۳۶۲ sensor/ ضبط با کیفیت ۴K/ فلش ال‌ای دی Soft-light.