دنیای اقتصاد - اصفهان: سرپرست بانک شهر در منطقه ۳ کشور از استقرار شهرنت سیار و خودپرداز در سه کمپ نوروزی تا ۱۵فروردین خبر داد.حسن خدابنده شهرکی افزود: در باغ فدک، شهرنت سیار مستقر شده است و دو خودپرداز سیار یکی در خیابان کاوه که خودروی سیار مجهز به دو دستگاه ATM است و خودروی دیگر در ورودی اصفهان از سمت شیراز مستقر خواهد شد.

سرپرست بانک شهر در منطقه ۳ کشور تصریح کرد: شهرنت مستقر در باغ فدک کامل است و تمام خدمات همچون افتتاح حساب، خوددریافت، خودپرداز و کارت هدیه را انجام می‌دهد. همچنین سامانه ۸۶۵۵ آماده دریافت انتقادها و پیشنهادها و هر موردی که مشتریان بانک شهر با آن برخورد می‌کنند، به صورت شبانه‌روزی و به صورت آنلاین است که فرد پس از تماس می‌تواند با کارشناس مربوطه صحبت کند و در صورت بروز مشکل از کارشناس کمک بگیرد.خدابنده در مورد دیگر اقدامات نوروزی بانک شهر نیز خاطرنشان کرد: در ایام نوروز شعب کشیک در خیابان جابر انصاری، حکیم، اصفهان یا همان شعبه شیخ صدوق، شعبه اصلی یزد، شعبه اصلی شهرکرد و شعبه اصلی کاشان و زرین‌شهر از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ آماده خدمت‌رسانی هستند.سرپرست بانک شهر در منطقه ۳ کشور اظهار کرد: شهرنت‌ها در ایام نوروز از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۲ بامداد مشغول به‌کار هستند و در سه منطقه اسکان نوروزی نیز به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند.

سرپرستی بانک شهر در منطقه ۳ کشور در ادامه گفت: بانک شهر در شهر اصفهان ۱۴ شعبه و ۱۸ باجه دارد. به دنبال افتتاح شعب دیگر در گلپایگان و شهرضا نیز هستیم که ظرفیت خوبی دارند. خدابنده در مورد تسهیلاتی که در اختیار مجموعه شهرداری اصفهان قرار گرفته است، افزود: سال گذشته ۲ هزار میلیارد ریال به قطار شهری، ۵۰۰ میلیارد ریال به طرح‌های خرد شهرداری، ۵۰۰ میلیارد برای طرح‌هایی همچون میدان استقلال و نمایشگاه اختصاص دادیم و همچنین برای ایام پایانی امسال مصوب شد که ۴ هزار میلیارد ریال اوراق برای تکمیل قطار شهری فروش برود که همان روز اول تماما به فروش رسید. سرپرست بانک شهر در منطقه ۳ کشور در مورد توزیع پول نو از طریق دستگاه‌های خودپرداز نیز گفت: سالانه مردم عادی و افرادی که مراودات کمتری با بانک‌ها داشتند، برای تهیه پول نو مشکل داشتند که در این زمینه سیاست‌هایی را اتخاذ کردیم و از ساعت ۱۴ بیست و نهم اسفند تا پایان ۳۰ اسفند تمام دستگاه‌های خودپرداز که در شعب مستقر هستند، برای دارندگان حساب بانک شهر تا سقف ۵ میلیون ریال و کارت‌های متفرقه تا سقف ۲میلیون‌ریال اسکناس نو ارائه می‌کنند.وی در مورد دریافت مبلغ بیشتر از ۲۰۰ هزار تومان برای دارندگان کارت‌های بانک شهر گفت: باید برای دریافت مبالغ بیشتر از ۲ میلیون ریال، به منوی مبالغ دیگر بروید و مبلغ مورد نظر خود را به‌صورت دستی ثبت کنید.