گروه ورزش: بالاخره بعد ازنزدیک به یک ماه تعطیلی مسابقات لیگ از دیروز آغاز شد و امروز هم با پنج مسابقه پیگیری خواهد شد. البته که اهالی فوتبال منتظرند تا ببینند چه تیم‌هایی توانسته‌اند در این فرصت ریکاوری کرده و آمادگی خود را حفظ کنند و برای چه کسانی تعطیلات، نقش یک سکته را درروند حرکتی‌شان خواهد داشت.

گسترش‌فولاد تبریز - استقلال تهران

با توجه به اینکه استقلال نتوانست دیدار هفته پنجم خود را مقابل نفت تهران برگزار کند و این دیدار به دلیل حضور شاگردان علیرضا منصوریان در لیگ قهرمانان آسیا به زمان دیگری موکول شد، تیم گسترش‌فولاد توانست به یک‌قدمی آبی‌پوشان پایتخت برسد. گسترش‌فولاد در حالی باید از استقلال میزبانی کند که می‌تواند با یک پیروزی این تیم را در جدول رده‌بندی کنار بزند و حداقل یک پله صعود کند.

شاگردان فراز کمالوند با ۸ امتیاز در رتبه چهارم جدول حضور دارند و البته استقلال ۹ امتیازی و سوم جدولی هم در اندیشه ماندن در جمع رقبا است. استقلالی که این فصل با پرویز مظلومی، اندیشه‌های جدیدی در سر دارد و بازیکنان این تیم بارها اعلام کرده‌اند با نمایشی متفاوت می‌خواهند به قهرمانی برسند. باید دید آیا این استقلال متفاوت می‌تواند در میدان سخت تبریز به سه امتیاز برسد یا دچار مشکل خواهد شد. استقلال در این بازی جاسم کرار را هم به دلیل حکم انضباطی در اختیار نخواهد داشت.

سپاهان‌ اصفهان - تراکتورسازی تبریز

شاید یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته بین تیم‌های مدعی سپاهان و تراکتورسازی برگزار شود. دو تیم خاطرات تلخ و شیرینی از یکدیگر دارند. شیرین برای سپاهانی‌ که توانست در هفته آخر لیگ و با توجه به تساوی تراکتورسازی مقابل نفت قهرمان دراماتیک لیگ چهاردهم شود و تلخ برای سرخپوشان تبریزی که هفته آخر قهرمانی‌ای که در مشتشان بود پرید.

سه‌شنبه ۲۴ شهریورماه ۹۴

گسترش‌فولاد تبریز استقلال تهران، ساعت ۱۷

پدیده خراسان سیاه‌جامگان، ساعت ۱۷

سپاهان‌ اصفهان تراکتورسازی تبریز، ۱۷:۳۰

راه‌آهن‌ ملوان بندرانزلی، ساعت ۱۷:۳۰

فولاد خوزستان ذوب‌آهن اصفهان، ساعت ۱۸:۴۵

چهارشنبه ۲۵ شهریورماه ۹۴

پرسپولیس سایپا، ساعت ۱۸:۳۵

زمان برگزاری دیدار نفت تهران - استقلال‌اهواز به دلیل حضور تیم نفت در لیگ قهرمانان آسیا متعاقبا اعلام خواهد شد.