چگونه فایل را مستقیم از گوگل‏پلی دانلود کنیم

باشگاه خبرنگاران: حتما شده فایلی را از گوگل پلی بخواهید دانلود کنید ولی با این اخطار مواجه شده‏اید که این نرم‌افزار در کشور شما پشتیبانی نمی‌شود. گاهی هم پیش آمده است که خواسته باشید نسخه نصبی فایل را داشته باشید؛ ولی امکان آن را ندارید پس حتما این گزارش را دنبال کنید تا بتوانید فایلی را که می‏خواهید به صورت مستقیم دانلود کنید. یکی از برترین فروشگاه‌های ارائه نرم‌افزار اندروید فروشگاه گوگل پلی است. اغلب فایل‌هایی که ما از فروشگاه گوگل پلی دانلود می‌کنیم به‌صورت مستقیم روی گوشی‏مان نصب می‌شود و در صورتی که گوشی ما فرمت شود و فایل نصبی آن را نداشته باشیم، مجبور می‌شویم دوباره آن را دانلود کنیم. گاهی هم نرم‌افزار مورد علاقه‏مان به صورت اشتباهی یا به علت ویروسی شدن گوشی پاک می‌شود و دیگر نسخه دانلود شده آن را نداریم. در ادامه می‏خوانید که چگونه می‏توانیم به‌صورت مستقیم فایل خود را از فروشگاه گوگل پلی دانلود کنیم و یک نسخه نصبی آن را در سیستم خود ذخیره داشته باشیم.

ابتدا وارد سایت گوگل پلی شوید و نرم‌افزار مورد علاقه خود را جست‌وجو و پیدا کنید. وقتی فایل مورد نظر خود را پیدا کردید آدرس لینک دانلود فایل خود را کپی کنید.

پس از کپی کردن، آدرس مورد نظر خود وارد سایت http:/ / apps.evozi.com/ apk-downloader شوید و آدرس مورد نظر را در جست‌وجوگر سایت که مطابق عکس نمایش داده شده است وارد کنید.

پس از وارد کردن آدرس نرم‌افزار مورد نظر خود، روی گزینه Generate Download Link کلیک کنید تا لینک دانلود برای شما ساخته شود این عملیات فقط چند ثانیه طول می‌کشد تا لینک نرم‌افزار برای شما آماده دانلود شود. حالا فایل مورد نظر شما یافت شده و فقط کافی است که روی Click here download com.diconline.rakroid now کلیک کنید تا فایل شما به‌صورت مستقیم دانلود شود و روی حافظه رایانه شما ذخیره شود.