تیم ملی فوتبال ایران ۵ فروردین ۱۳۹۴ در سوئد در دیداری دوستانه به مصاف شیلی می‌رود. به گزارش «ایسنا»، فدراسیون فوتبال شیلی در بیانیه‌ای برگزاری یک بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال ایران را تایید کرد. شیلی در روز ۲۵ مارس در ورزشگاه اولوی در گوتنبرگ سوئد به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت. همچنین طبق برنامه‌ریزی‌هایی که از قبل انجام شده قرار است ایران ۶ روز بعد از بازی با شیلی، در آرنا استادیوم شهر استکهلم به مصاف سوئد برود. این برای دومین بار است که ایران و شیلی به صورت رسمی با یکدیگر دیدار می‌کنند. در بازی قبلی که در ۲۵ ژوئن ۱۹۷۲ برگزار شد نماینده آمریکای جنوبی ۲بر یک ایران را شکست داده بود. بازی دوستانه ایران با شیلی قطعی شد

تیم ملی فوتبال ایران ۵ فروردین ۱۳۹۴ در سوئد در دیداری دوستانه به مصاف شیلی می‌رود. به گزارش «ایسنا»، فدراسیون فوتبال شیلی در بیانیه‌ای برگزاری یک بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال ایران را تایید کرد. شیلی در روز ۲۵ مارس در ورزشگاه اولوی در گوتنبرگ سوئد به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت. همچنین طبق برنامه‌ریزی‌هایی که از قبل انجام شده قرار است ایران ۶ روز بعد از بازی با شیلی، در آرنا استادیوم شهر استکهلم به مصاف سوئد برود. این برای دومین بار است که ایران و شیلی به صورت رسمی با یکدیگر دیدار می‌کنند. در بازی قبلی که در ۲۵ ژوئن ۱۹۷۲ برگزار شد نماینده آمریکای جنوبی ۲بر یک ایران را شکست داده بود.

صادقی بازوبند را قبول نکرد

طی سال‌های اخیر بستن بازوبند کاپیتانی دراستقلال حواشی زیادی داشته است. در این میان با بازگشت رضا عنایتی به جمع آبی‌پوشان حالا او کاپیتان جدید استقلال شده است. عنایتی در گفت‌وگو با کاپ، در این مورد توضیح می‌دهد: «من از امیرحسین صادقی خواهش کردم خودش بازوبند را ببندد اما هر چه تلاش کردم قبول نکرد و نشان داد که برایش موفقیت استقلال از هر چیز دیگری حتی افتخار بستن بازوبند کاپیتانی مهم‌تر است.»

۷ بازیکن استقلال در آستانه محرومیت

تیم استقلال در حالی بازی بعدی‌اش در لیگ برتر را مقابل سایپا برگزار می‌کند که هفت بازیکن این تیم در آستانه محرومیت قرار دارند. به گزارش خبرگزاری مهر، این هفت بازیکن شامل امید ابراهیمی، محمدرضا خرسندنیا، آرش برهانی، امیرحسین صادقی، کرار جاسم، هاشم بیگ‌زاده و میلاد سلیمان‌فلاح هستند که در صورت دریافت کارت زرد در بازی سایپا محروم شده و مسابقه با پیکان را از دست خواهند داد. دیدار استقلال برابر سایپا روز چهارشنبه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود.

کاپیتان پرسپولیس محروم شد

محمد نوری هافبک و کاپیتان پرسپولیس به دلیل دریافت کارت زرد در بازی مقابل ذوب‌آهن از حضور در مسابقه بعدی سرخپوشان محروم شد. به گزارش ورزش سه، نوری در شرایطی در مقابل ذوب‌آهن به میدان رفت که در طول هفته از نظر سلامتی شرایط خوبی نداشت و با مصرف آنتی‌بیوتیک به شرایط بازی رسیده بود. همچنین مهدی طارمی هم با کارت زردی که در فولادشهر گرفت، بازی بعدی را از دست داد. حالا پرسپولیس بدون حضور این دو بازیکن در بازی با ملوان کار دشوارتری پیش رو

خواهد داشت.

مشکلات مجموعه پدیده به تیم ضربه زد

تیم فوتبال پدیده خراسان با توجه به مسایل پیش‌آمده برای مجموعه «پدیده شاندیز» دچار مشکلاتی شده است. علیرضا مرزبان سرمربی این باشگاه در این خصوص به خبرگزاری فارس گفت: «بزرگ‌ترین مشکل تیم ما روبه‌رو شدن مجموعه پدیده با مشکلاتی بود که به ما هم ضربه زد و باعث شد پرداختی بازیکنان به تعویق بیفتد. حتی قرار بود دو اردو برگزار کنیم که به دلیل همین مشکلات مالی محقق نشد و ما هم نتوانستیم تمرینات خوب و متمرکزی داشته باشیم. در این مدت تنها یک بازی خوب تدارکاتی مقابل استقلال انجام دادیم.»