عادل‌ فردوسی‌پور که اجرا و تهیه‌کنندگی ویژه برنامه‌ جام‌جهانی ۲۰۱۴ با عنوان «بیست چهارده» را بر عهده دارد از پخش اولین برنامه‌ خود از دوشنبه - ۱۹ خرداد ماه - خبر داد. به گزارش «ایسنا»، فردوسی‌پور همچنین درباره‌ جزئیات «بیست چهارده» گفت: بیش از یک ماه است که شبانه‌روز در حال کار کردن هستیم. اولین برنامه از دوشنبه - ۱۹ خرداد - بعد از خبر شبانگاهی شبکه‌ سه به روی آنتن می‌رود و تا روزپنج‌شنبه - ۲۲ خرداد - که اولین مسابقه برگزار می‌شود سه پیش برنامه خواهیم داشت. همچنین روز اول برنامه یعنی دوشنبه یک میهمان ویژه که یک چهره‌ بین‌المللی است خواهیم داشت و امیدواریم بتوانیم رضایت مخاطبان را جلب کنیم.

فردوسی پور در ادامه بیان کرد: «بیست چهارده»‌ پروژه‌ سنگینی است و اینکه بتوان مخاطب را هر شب تا صبح پای تلویزیون نگه داشت دشوار است، چون بعضی از بازی‌ها چیز خاصی ندارند و باید این را نیز مدنظر قرار دهیم که وقت تنگ است، مسابقات والیبال نیز در حال برگزاری است و ۱۵ روز دوم جام‌جهانی فوتبال با ماه رمضان و برنامه «ماه‌عسل» نیز تداخل پیدا می‌کند.

تهیه‌کننده «بیست چهارده» درباره‌ چگونگی تعامل مردم با برنامه نیز عنوان کرد: این برنامه یک سایت خواهد داشت و ما تمایل داریم افرادی که برای دیدن بازی‌ها به برزیل سفر می‌کنند برای ما فیلم بگیرند تا ما از آنها در برنامه استفاده کنیم. او که در برنامه‌ «گلخانه» حاضر شده بود در ادامه درباره‌ِ پرداختن به حاشیه‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ یادآور شد: به هر حال در طول مسابقات اتفاقاتی رخ خواهد داد و از آنجا که به اینترنت دسترسی وجود دارد دست ما نیز در پرداختن به حاشیه‌ها بازتر است.