کار سخت منچستر در آلیانس آره‌ نا
تکلیف چهار تیم صعود کرده به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با انجام دو دیدار باقیمانده مشخص خواهد شد. این دو دیدار درحالی برگزار می‌شود که هر دو تیم میزبان در دیدار رفت به تساوی یک بر یک برابر میهمان‌های خود دست یافتند.
دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با انجام دو دیدار به پایان خواهد رسید و تکلیف چهار تیم صعود کرده به نیمه نهایی مشخص خواهد شد.
در یکی از دو دیدار برگزار شده بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی در آلیانس آره ‌نا از منچستر یونایتد پذیرایی می‌کند. این دیدار درحالی برگزار می‌شود که دو تیم در دیدار رفت به تساوی یک بر یک رضایت دادند تساوی که بدون شک به نفع بایرن مونیخ است و شاگردان گواردیولا حتی با یک تساوی بدون گل هم می‌تواند صعود خود را به نیمه نهایی قطعی کنند.
مدافع عنوان قهرمانی مسابقات که هفته قبل در ورزشگاه اولدترافورد و در مصاف رفت، یک بر یک مساوی کرد، امید به حمایت هواداران در استادیوم خانگی، تلاش بازیکنان و درایت مربی اسپانیایی‌اش «گواردیولا» برای غلبه بر شیاطین سرخ دارد. «باوارایی‌ها» هر چند در زمین حریف انگلیسی گل زده‌اند، اما به خوبی واقف هستند امکان دریافت گل در زمین خودی را نیز دارند، بنابراین فقط با اندیشه کسب برد وارد این مصاف می‌شوند. غایب بزرگ منچستر یونایتد در دیدار امشب رابین فان پرسی است که دیدار رفت را هم از دست داد. البته از انگلیس خبر می‌رسد که به احتمال زیاد وین رونی هم به این دیدار نخواهد رسید که بدون شک خبر بسیار بدی برای مویس و هواداران شیاطین سرخ خواهد بود. رونی در دیدار رفت برابر بایرن آسیب دید و در دیدار شنبه شب تیمش برابر نیوکاسل هم به میدان نرفت.
در مصافی دیگر که جدالی تمام اسپانیایی میان اتلتیکومادرید و بارسلونا در ورزشگاه ویسنته کالدرون است، تیم‌های شماره یک و دو جدول لالیگا اسپانیا برای فرار از حذف و رسیدن به نیمه‌نهایی، نظیر مونیخی‌ها و منچستری‌ها برای کسب برد وارد میدان می‌شوند. دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که در دیدار رفت به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
بارسلونا برای صعود به دور بعد باید در دیدار امشب به گل برسد، چرا که در غیر این صورت باید از جام خداحافظی کند. غایب بزرگ بارسلونا دراین دیدار پیکه مدافع تنومند این تیم است که به علت آسیب‌دیدگی نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. ویکتور والدس سنگربان این تیم هم چند ماهی نمی‌تواند به میدان رود، اما غایب بزرگ اتلتیکو مادرید دیگو کاستا برزیلی است که فصل رویایی را با این تیم پشت سرمی گذارد.