اهدای اعضای بدن اسکی باز دیزین
پنج‌شنبه هفته گذشته نوید شاهسوندی اسکی‌باز 29 ساله تهرانی در حالی که در پیست دیزین مشغول اسکی با دوستان خود بود، با دیرک بالابر مستقر در این پیست برخورد کرد که پس از این حادثه، دچار مصدومیت‌های شدید در نواحی مختلف بدن و در نهایت مرگ مغزی شد.
بعد از آنکه روز جمعه پزشکان اعلام کردند که مرگ مغزی این ورزشکار قطعی است خانواده شاهسوندی درخواست اهدای عضو فرزندشان را به مسوولان بیمارستان ارائه کردند و مراسم اهدای عضو این اسکی‌باز روز جمعه در بیمارستان مسیح دانشوری تهران انجام شد.
بعد از درگذشت این ورزشکار مسوول پیست اسکی دیزین می‌گوید باید شرایط‌مان را با وضع موجود بسنجیم و نباید خودمان را با پیست اسکی کشورهایی مثل سوئیس مقایسه کنیم. قربانعلی سولقانی در گفت‌وگو با «ایسنا»، با ابراز تاسف از درگذشت نوید شاهسوندی، اظهار کرد: متاسفانه در چند روز اخیر قضاوت‌های یک‌جانبه و نادرستی توسط برخی از رسانه‌ها صورت گرفت که مطمئنا پیگیری خواهد شد. او ادامه داد: در روزهای اخیر برخی صحبت‌هایی که مطرح شد کاملا غرض‌ورزانه بود و ما با مدارک مستند از جمله فیلم روز حادثه، غلط بودن این ادعاها را ثابت خواهیم کرد.
مسوول پیست دیزین افزود: این حادثه روزپنج‌شنبه ۲۴ بهمن ماه در قله دیزین نرسیده به انتهای پیست قله رخ داد. در این بین نباید فراموش کرد که محدوده پیست با مسیر پیست متفاوت است. کل پیست دیزین محدوده‌ای در حدود ۵۵۰ هکتار دارد و در کل این مساحت، پرتگاه، دره و مناطق بهمن‌گیر داریم، اما در این محدوده مسیرهایی برای اسکی مشخص شده است.سولقانی گفت: برخی از مناطقی که فنس کشیده شده و با ماشین برف روب مشخص شده است، مسیرهایی هستند که در آن می‌توان اسکی کرد، اما نوید شاهسوندی در محدوده پیست نبوده است.