یاران مالدینی در آزادی
پروین سرمربی پرسپولیس در بازی با میلان خواهد بود
برنامه کامل سفر ستارگان میلان برای حضور دو روزه در تهران و برگزاری یک بازی دوستانه با پرسپولیسی‌ها مشخص شد.
محمد رویانیان پس از خداحافظی غریبانه مهدی مهدوی‌کیا تصمیم گرفت که برای این بازیکن خداحافظی باشکوهی با دعوت از یک تیم اروپایی برگزار کند. از همین رو ابتدا با هامبورگی‌ها مذاکره کردند اما به دلیل اینکه هزینه زیادی باید بابت حضور هامبورگی‌ها در ایران می‌دادند این دیدار با درخواست مهدوی‌کیا منتفی شد اما با پیگیری‌های انجام شده پرسپولیسی‌ها به سراغ ستارگان میلان رفتند و پس از چند جلسه متوالی ابتدا به صورت شفاهی برای حضور ستارگان میلان در ایران به توافقات اولیه رسیدند.
اما این پایان کار نبود و رویانیان که تاکید زیادی برای برگزاری این بازی داشت بهروز منتقمی قائم ‌مقام و حسینی رییس روابط بین‌الملل باشگاه را به ایتالیا فرستاد تا قرارداد نهایی را امضا کنند. قرارداد برگزاری دیدار ستارگان میلان و پرسپولیس در ساختمان جدید باشگاه میلان امضا شد. براساس آخرین برنامه ریزی صورت گرفته اعضای تیم فوتبال ستارگان میلان روز چهارشنبه ششم آذر
وارد تهران خواهند شد و روزپنج‌شنبه در ورزشگاه آزادی برابر ستارگان پرسپولیس به میدان خواهند رفت.
میلانی‌ها طبق هماهنگی انجام شده در این سفر قرار است از جاهای دیدنی تهران مانند بازار و ارتفاعات تهران و برخی موزه‌های دیدنی دیدار‌هایی داشته باشند.
در این جلسه دانیل ماسارو بازیکن پیشین
آث میلان که همچنان با این باشگاه در بخش‌های مختلف همکاری دارد، ابراز امیدواری کرد این بازی خیریه و به یادماندنی با شکوه هرچه تمام‌‎تر برگزار شود. وی در این جلسه نسبت به اینکه تیم ستارگان آث میلان در تهران با ستارگان سابق پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم فوتبال آسیا دیدار می‌کند ابراز خرسندی کرد و گفت: پنج‌شنبه ۲۸ نوامبر (هفتم آذرماه) در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی منتظر شما هستیم.
وی تاکید کرد: حضور پرشمار هواداران می‌تواند بر جذابیت این بازی بیفزاید. به طور حتم هواداران پرسپولیس در بازی بین ستارگان پیشین میلان و پرسپولیس حضور پررنگی خواهند داشت و ما امیدواریم هیچ مشکلی به وجود نیاید و شاهد یک بازی به یادماندنی و
با شکوه در تهران باشیم.
تیم ستارگان میلان با ارسال نامه‎ای به باشگاه پرسپولیس نام ۱۸ بازیکن اعزامی خود را معرفی کرده که در بین آنها اسامی بازیکنان مشهور و مطرحی به چشم می‌خورد. تمامی بازیکنان معرفی شده از سوی آث میلان نفراتی هستند که سابقه حضور چندین ساله را در این تیم پرافتخار ایتالیایی داشته اند. پائولو مالدینی، فرانکو بارسی، دانیل ماسارو، سباستیانو روسی و... از جمله نفراتی هستند که تیم ستارگان میلان را در سفر به تهران همراهی خواهند کرد.
قرار است در این دیدار مهدی مهدوی‌کیا و چند پیشکسوت پرسپولیس در مراسمی نمادین از دنیای فوتبال به شکل باشکوهی خداحافظی کنند. هزینه این مراسم طبق توافق رویانیان توسط یک اسپانسر پرداخت خواهد شد.
درهمین خصوص حسین قدوسی مدیر روابط‌ عمومی پرسپولیس گفت: احتمال حضور کریم باقری در بازی با میلان وجود دارد اما حضور علی دایی در بازی با میلان در حد حرف است.
وی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص پیشکسوتان حاضر در بازی پرسپولیس مقابل میلان گفت: هنوز اسامی اعلام نشده و قرار است در همین رابطه جلسه‌ای در این هفته در باشگاه برگزار شود و اسامی افراد حاضر در این بازی به صورت رسمی اعلام شود.
وی در خصوص شایعاتی مبنی بر حضور پژمان جمشیدی و ... در این بازی هم گفت: فعلا این اخبار در حد گمانه‌زنی است و قرار است بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس در باشگاه گرد هم بیایند و در این خصوص تصمیم‌گیری شود. فعلا تنها چیزی که قطعی است خداحافظی مهدوی‌کیا در این بازی خواهد بود. البته در خصوص کریم باقری هم احتمال اینکه در این دیدار حاضر شود، وجود دارد. بازی خداحافظی علی دایی هم در بازی با میلان فعلا در حد حرف است و همانطور که گفتم بزرگان پرسپولیس در این مورد تصمیم خواهند گرفت.
مدیرروابط عمومی پرسپولیس در پایان گفت: علی پروین سرمربی پرسپولیس در دیدار بامیلان خواهد بود و در این هفته جزئیات دیگری از این بازی مشخص می‌شود.