لپ‌تاپی حرفه‌ای با قیمت مناسب
دنیای اقتصاد- مدل Pavilion g4-2310tx از لپ تاپ‌های باقابلیت HP در بازار داخلی است که مورد توجه کاربران حرفه‌ای این کالا قرار گرفته است. این لپ‌تاپ که به پردازنده Intel 3632QM Core i7 2.20GHz up to 3.20 GHz مجهز است دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به رم چهار گیگابایتی از نوعDDRIII ، هارددیسکی با ظرفیت حافظه 750 گیگابایت و کارت گرافیکی AMD Radeon HD 7670M 2048 MB up to 4096 MB است.
در مورد صفحه نمایش هم باید بگویم که صفحه نمایش این نوت بوک حرفه‌ای ۱۴ اینچ از نوعHD BrightView LED-backlit و با وضوح تصویر ۱۳۶۶ × ۷۶۸ نقطه در اینچ است.
تجهیز به درایو نوری SuperMulti DVD Burner، بلوتوث داخلی، وب‌کمHP TrueVision HD Webcam، بلندگوهای استریوی Altec Lansing، کارتخوان، شبکه LAN، شبکه بی‌سیم Wireless و... از دیگر ویژگی‌های این نوت‌بوک است. از لحاظ پورت و امکانات ارتباطی هم این نوت‌بوک به دو پورت USB ۳.۰ مجهز است، پورت HDMI و خروجی VGA مجهز است. سیستم عامل دستگاه همMicrosoft Windows ۸، باتری این دستگاه هم شش سلولی است. این لپ‌تاپ ۱۹/۲ کیلوگرمی با قیمتی در حدود دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.