الهام علاقه‌بندان- روند صعودی قیمت‌ مسکن و زمین در شهرهای بزرگ به‌خصوص پایتخت موجب وارد آمدن شوک ناگهانی به متقاضیان خرید خانه شد به طوری که بسیاری از خریداران واقعی خانه که نزدیک به یکسال در انتظار سررسیدن مهلت وام خود بودند با گرانی قیمت‌ها امکان خرید را از دست دادند. با توجه به این امر پیش‌بینی می‌شود تقاضا برای خرید و فروش به حاشیه شهرها کشیده شود.
شهرهای شمالی کشور که از نظر سرسبزی به بهشت روی زمین تشبیه می‌شوند پیشنهاد مناسبی برای خرید هستند به طوری که این امکان فراهم است تا با کمترین نقدینگی بالاترین متراژ زمین و ویلا را خریداری کرد.
از سویی دیگر با وجود افزایش هر روزه حجم سفرها به شهرهای شمالی اما ویلاها و خانه در زمین‌های با متراژ بالا ساخته می‌شود. از این رو مالکیت خانه در زمین بالای 5هزار متر دور از انتظار نیست.مطابق فهرست قیمت‌های ارسالی از «آژانس املاک رویان» واقع در شهر رویان یکی از گران‌ترین زمین‌های این شهر در منطقه سیاهرود واقع شده است. این زمین 10هزار متر وسعت دارد و قیمت کل آن 900میلیون تومان است که با توجه به متراژ بالای این زمین سند و 6دانگ قیمت بالایی به نظر نمی‌رسد. با یک حساب سرانگشتی قیمت هر مترمربع این زمین 90هزار تومان است.
همچنین یکی از زمین‌های ارزان‌قیمت شهر رویان، ۲۴۰میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است این زمین ۴هزار متری دارای کاربری مسکونی و آماده ساخت است.
برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مدیریت شهرک درناسر و مدیریت املاک رویان تماس بگیرید.
شماره تماس: ۱۲۵۵۶۵۰-۰۹۱۱، ۱۱۳۸۳۰۸-۰۹۱۱



برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مدیریت آژانس املاک رویان تماس بگیرید. تلفن: ۰۹۱۱۱۲۵۵۶۵۰ - ۰۹۱۱۱۱۳۸۳۰۸