آغاز صدور کارت هدیه بانک ملت

گروه بازارپول- بانک ملت در راستای ارتقا و ترویج فرهنگ استفاده از کارت‌های بانکی و پول الکترونیک، صدور نوع پنجم کارت‌های خود با عنوان «کارت هدیه» را برای مشتریان آغاز کرد. به گزارش روابط عمومی بانک ملت،‌ این کارت، کارتی است بی‌نام که در مبالغ ۱۰۰هزار، ۲۰۰هزار، ۳۰۰هزار، ۵۰۰هزار و یک‌میلیون ریالی و در طرح‌ها و نقش‌های متنوع و زیبا طراحی شده است.

براساس این گزارش، کارت هدیه بانک ملت به دلیل داشتن رمز اینترنتی و پارامتر CVV۲، خرید محصولات یا دریافت خدمات از فروشگاه‌های مجازی را در محیط اینترنت برای دارندگان کارت‌، امکان‌پذیر کرده است ضمن اینکه دارندگان این کارت می‌توانند از امکانات خرید کالا و خدمات از طریق پایانه‌های فروشگاهی عضو شتاب نیز، استفاده کنند.

کارت هدیه بانک ملت با استفاده از پارامتر‌های روز دنیا و با رعایت استاندارد‌های لازم تهیه و عرضه شده که از ویژگی‌های مهم آن، ارائه خدمات جانبی نظیر دریافت مانده و ۱۰ گردش آخر کارت، امکان تغییر رمز کارت و رمز اینترنتی آن از طریق پایانه‌های خودپرداز بانک ملت است.

با ارائه این محصول جدید، بانک ملت به عنوان یکی از بانک‌های پیشرو در عرصه خدمات بانکداری الکترونیک، تنوع کارت‌های خود را به پنج نوع کارت شامل ملت کارت هوشمند، ملت کارت مغناطیسی، بن‌کارت، فرهنگ کارت دانشجو و کارت هدیه ملت افزایش داده است.

متقاضیان دریافت کارت هدیه بانک ملت می‌توانند با مراجعه به بیش از یک‌هزار و ۹۵۰شعبه این بانک در سراسر کشور نسبت به ارائه درخواست و دریافت کارت موردنظر خود اقدام کنند.