ایسنا- بازار خودرو در هفته‌ای که گذشت با نوسان در سطح عمومی قیمت‌ها همراه بود. قیمت پراید بنزین‌سوز، تقریبا بدون افزایش در قیمت آن به هفت‌میلیون و ۳۰۰‌هزار تومان رسید؛ اما نوع گازسوز آن با افزایش قیمت به بیش از ۸میلیون و ۵۰۰ هزارتومان رسید و حتی تا ۸‌میلیون و ۶۰۰‌هزار تومان نیز معامله شد.

افزایش ۲۰۰‌هزار تومانی پژو پارس

خودرو پژو پارس نیز با افزایش ۲۰۰‌هزار تومانی به ۱۷‌میلیون و ۳۰۰‌هزار تومان رسید و مدل ELX آن نیز به ۱۹‌میلیون و ۲۰۰‌هزار تومان رسید. در این میان پژو ۲۰۶ و تیپ ۲ این خودرو بدون افزایش در قیمت آن با همان قیمت هفته گذشته یعنی ۱۲‌میلیون و ۸۰۰‌هزار تومان در بازار تهران معامله شد.

پژو ۴۰۵ بدون افزایش

براساس این گزارش پژو ۴۰۵ بدون افزایش محسوسی در قیمت نوع بنزین‌سوز و گازسوز آن به ترتیب با ۱۲‌میلیون و ۷۰۰‌هزار تومان و ۱۴‌میلیون و ۲۵۰‌هزار تومان در بازار تهران خرید و فروش شد. نوع گازسوز و بنزین سوز روآ نیز با ۹‌میلیون و ۳۰۰‌هزار و ۸‌ میلیون و ۳۰۰‌هزار تومان معامله شد.

کاهش قیمت سمند

همچنین سمند بنزین‌سوز با کاهش ۵۰‌هزار تومانی، قیمت آن به ۱۲‌میلیون و ۶۵۰‌هزار تومان رسید و نوع گازسوزآن با کاهش ۱۰۰‌هزار تومانی ۱۳میلیون و ۹۰۰‌هزار تومان خرید و فروش شد؛ اما قیمت زانتیا با افزایش ۲۰۰‌هزار تومانی همراه بود، به طوری که رنگ سفید آن ۲۶میلیون و ۴۰۰‌هزار تومان معامله می‌شد.