روزانه
بیشترین درصد افزایش
قطعات اتومبیل در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که ناب در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «غناب»سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۷ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
سیمان غرب صدرنشین جدول بیشترین‌درصد کاهش روزانه شد. لعابیران در رده نهم این گروه ایستاد. «شلعاب» با سرمایه‌ای معادل ۳۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام مالی سینا پرمعامله ترین سهم بازار شناخته شد. «رایان سایپا» در این دسته‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه ۴۵۰میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۷۶۸ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. بانک پارسیان در رده هشتم این گروه ایستاد. «وپارس» با سرمایه‌ای معادل ۷ هزار و۵۰۰‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۴۸۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مخابرات ایران در این گروه سوم شد. سرمایه «اخابر» معادل ۴۵ هزارو ۸۷۳ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۱۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فولاد‌خوزستان به دست آورد. کالسیمین در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «فاسمین» برابر ۱۹۵‌میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک‌شرق جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیاردریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی۸۷ رقم۸۲۹ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
نورد و لوله اهواز جایگاه اول جدول بیشترین‌درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. شکر شاهرود هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «قشکر» مبلغ 307 ریال و سرمایه آن معادل 28میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته سیمان غرب به دست آورد. سیمان هگمتان در جایگاه دهم ایستاد. «سهگمت» با سرمایه 502‌میلیارد و 900‌میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ320ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام بانک تجارت پر معامله ترین سهم بازار شناخته شد. «بانک سینا» در این دسته‌بندی رتبه دوم را با سرمایه دوهزارمیلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل270ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده ششم این گروه ایستاد. شرکت «شخارک» با سرمایه یک‌هزار‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1031 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک ملت در این گروه هفتم شد. سرمایه «وبملت» برابر 13‌هزار و100میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 239ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فولادخوزستان به دست آورد. پتروشیمی فن‌‌آوران در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «شفن» برابر950 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ143 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قطعات‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه یک‌هزارو 200میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم1083 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم‌داروسازی‌زهراوی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که فرآوری مواد معدنی در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فرآور» زیان هر سهم خود را مبلغ ۱۰۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۸میلیارد ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم‌سیمان‌ارومیه صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. ایران مرینوس در رده ششم این گروه ایستاد. «نمرینو» با سرمایه‌ای معادل ۶۵میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۳۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام بانک سینا پر معامله ترین سهم بازار شناخته شد. «سایپا» در این دسته‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه ۱۰‌هزار و ۴۰۰میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۶۷۴ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بانک ملت به خود اختصاص داد. بانک کار آفرین در رده نهم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه دوهزارمیلیاردریال، سود هر سهم خود را برابر۷۹۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
بانک ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که آبادگران در این گروه هشتم شد. سرمایه «ثاباد» معادل۱۵۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل۲۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فولادکاویان به دست آورد. پلاستیک شاهین با سرمایه‌ای برابر۶۰میلیارد و ۲۹۲میلیون ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۳۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. آذریت جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «ساذری» با سرمایه‌ای برابر ۶میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۲۲۶۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس