فارس - مدیر دبیرخانه‌‌های سهام عدالت و هیات واگذاری آخرین وضعیت اعطای سهام عدالت خدام مساجد، حسینیه‌ها و امامزاده‌ها، زنان سرپرست خانوار، بیماران خاص و خبرنگاران را تشریح کرد.

ابوالقاسم شمس اظهار داشت: ۳۲ هزار و ۹۹۵ دعوتنامه ویژه برای خدام مساجد، حسینیه‌‌ها، امامزاده‌‌ها ارسال شده است‌‌.

وی افزود: خدام مساجد، حسینیه‌‌ها و امامزاده‌‌ها نیز به زودی به جمع مشمولان سهامداران گروه عدالت می‌پیوندند. وی ادامه داد: علاوه بر این پس از شناسایی۵ هزار و ۸۵۳ نفر از میان زنان کارگر سرپرست خانوار، دعوتنامه هایی را به منظور مراجعه به شرکت‌‌های تعاونی عدالت و ثبت نام آنان در این شرکت‌‌ها ارسال کرده‌ایم. مدیر دبیرخانه‌‌های سهام عدالت و هیات واگذاری در پاسخ به این پرسش که گروه بیماری‌‌های خاص که مقرر شده بود وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بانک اطلاعاتی آن را آماده سازد، چند نفر برآورد می‌‌‌‌شوند؟ گفت: نرم افزار اطلاعات پنج گروه بیماری‌‌های خاص که الکترونیکی طراحی شده و در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته است و پس از پردازش این اطلاعات تا دو ماه آینده دعوتنامه بیماران خاص نیز ارسال خواهد شد.

شمس درباره واگذاری سهام عدالت به خبرنگاران نیز تصریح کرد: مرحله ۱۲ طرح سهام عدالت شامل مشمولانی است که خبرنگار محسوب می‌‌‌‌شوند. در این رابطه وزارت ارشاد در حال جمع آوری اطلاعات خبرنگاران بوده و به محض اینکه معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد اطلاعات تکمیلی را به دبیرخانه ستاد مرکزی سهام عدالت بدهد، فرآیند پردازش اطلاعات آغاز خواهد شد.