بازارنامه- تب لپ‌تاپ این پیله نوین و شگفت‌انگیز ارتباطی ساخته دست بشر، این روزها همزمان با جهان کشور ما را نیز فراگرفته‌است.

قیمت این کالا بسته به ویژگی‌هایی که دارد و نام شرکت سازنده و از سوی دیگر خدمات پس از فروش که در قالب گارانتی خود را نشان می‌دهد، متفاوت است. در اینجا قیمت چند نمونه از انواع این کالا همراه با قیمت و ویژگی‌های آن که اکنون در بازارهای آمریکا و اروپا در دسترس مصرف‌کنندگان است، می‌بینید.


۱) ایسوس Eeeا- ۵۰۰دلار - این لپ‌تاپ که یکی از نمونه‌های ارزان این کالاست حافظه یک گیگا بایتی و هارد ۸ گیگابایتی دارد. اندازه مانیتور این لپ‌تاپ تنها ۷ اینچ است که به سبکی و کوچکی آن کمک می‌کند، اما از سوی دیگر دامنه دید کمتری را برای کاربران فراهم می‌کند. قیمت این لپ‌تاپ تنها ۵۰۰ دلار است.


۲) دلXPSا-۹۹۹ دلار - این لپ‌تاپ پردازنده ۲ گیگاهرتزی و حافظه ۲ گیگابایتی دارد. هارد این دستگاه هم ۱۶۰ گیگابایت است. اما صفحه مانیتور این لپ‌تاپ ۴/۱۵ اینچ اندازه دارد.


۳) فوجیتسو U۸۱۰ ا-۹۴۹ دلار- این لپ‌تاپ از ویژگی جالبی نسبت به انواع دیگر این کالا برخوردار است و آن چرخشی بودن صفحه نمایشگر آن است. پردازنده این دستگاه ۸۰۰ مگاهرتز است و تنها یک سال از معرفی این دستگاه به بازار می‌گذرد. حافظه این لپ‌تاپ یک گیگابایت، هارد آن ۴۰ گیگا بایت و صفحه نمایش آن تنها ۵/۵ اینچ است.


۴) اچ پی کامپک F۷۳۰US ا -۶۳۰ دلار- این لپ‌تاپ پردازنده ۸/۱ گیگاهرتزی و حافظه یک گیگا بایتی دارد. هارد این دستگاه ۱۲۰ گیگابایت است و صفحه نمایشگر آن ۴/۱۵ اینچ اندازه دارد.


۵) ایسر ۵۵۸۲-۴۵۲۰-۶۳۴ دلار - این دستگاه از پردازنده ۶/۱ گیگا هرتزی و حافظه یک گیگابایتی برخوردار است و هارد آن ۱۲۰ گیگابایت است. صفحه نمایشگر این لپ‌تاپ ۱/۱۴ اینچ است.


۶) اچ پی پاویلیون -dv۹۶۱۰us ا-۸۰۰ دلار - این لپ‌تاپ به لپ‌تاپ مخصوص سرگرمی شهره است. پردازنده آن ۹/۱ گیگاهرتز و حافظه‌اش ۲ گیگابایت است. هارد آن هم ۱۶۰ گیگابایت فضا دارد. صفحه نمایشگر این دستگاه ۱۷ اینچ است.


۷) توشیبا A۲۱۵-S۷۴۶۲ا-۱۰۰۰ دلار- این لپ‌تاپ از پردازنده ۲ گیگاهرتزی و حافظه ۲ گیگابایتی برخوردار است و هارد آن ۲۵۰ گیگابایت فضا دارد. صفحه نمایشگر این دستگاه ۴/۱۵ اینچ است.


۸) توشیبا A۱۳۵-S۴۴۲۷ ا-۹۹۹ دلار- این لپ‌تاپ پردازنده ۷۳/۱ گیگاهرتزی و حافظه یک گیگا بایتی دارد و هارد آن ۱۲۰ گیگا بایت فضا دارد. صفحه نمایشگر این دستگاه ۴/۱۵ اینچ است.


۹) اچ پی کامپک F۷۵۰US ا-۷۰۰دلار- پردازنده این دستگاه ۹/۱ گیگاهرتز و حافظه آن یک گیگا بایت است. هارد این دستگاه نیز ۱۲۰ گیگا بایت است. صفحه نمایشگر آن ۴/۱۵ اینچ اندازه دارد.


۱۰) اچ پی پاویلیون dv۶۶۰۵us ا -۷۰۰ دلار - این لپ‌تاپ از پردازنده ۸/۱ گیگاهرتزی و حافظه یک گیگابایتی برخوردار است و هارد آن ۱۶۰ گیگا بایت است. اندازه صفحه نمایشگر این لپ‌تاپ هم ۴/۱۵ اینچ است.

۰

۱۱) کامپک پریساریو F۷۵۵US ا-۶۰۰دلار - این لپ‌تاپ از پردازنده ۹/۱ گیگاهرتزی و حافظه ۲ گیگابایتی برخوردار است و هارد آن ۱۶۰ گیگابایت فضا دارد. صفحه نمایشگر این لپ‌تاپ هم ۴/۱۵ اینچ است.

۱

۱۲) اچ پی ۵۳۰-۴۰۰دلار - پردازنده این لپ‌تاپ ۸۶/۱ گیگاهرتز و حافظه آن ۵۱۲ مگابایت است. هارد این دستگاه هم ۸۰ گیگا بایت است. صفحه نمایشگر این دستگاه ۴/۱۵ اینچ است.

۲

۱۳) ایسر فراری ۱۰۰۴WTMiا۱۰۱۰۰۴۱۰۰-۹۵۰ دلار - این لپ‌تاپ از پردازنده ۸/۱ گیگاهرتزی و حافظه یک گیگابایتی برخوردار است و هارد آن ۱۶۰ گیگابایت فضا دارد. صفحه نمایشگر آن هم ۱/۱۲ اینچ است.

۳

۱۴) ایسر ۶۷۰۰-۶۲۹۲- ۱۰۰۰ دلار - این لپ‌تاپ که به لپ‌تاپ سفر و مسافرت معروف است ۲ گیگاهرتز پردازنده دارد و از حافظه یک گیگابایتی برخوردار است. هارد آن هم ۱۲۰ گیگابایت فضا دارد. صفحه نمایشگر این دستگاه ۱/۱۲ اینچ است.

۴

۱۵) سونی ویو CR ۳۹۰E/Bا-۱۰۰۰ دلار - این دستگاه از پردازنده ۲ گیگاهرتزی و حافظه ۲ گیگابایتی برخوردار است و هارد آن هم ۲۵۰ گیگا بایت فضا دارد. صفحه نمایشگر این لپ تاپ ۱/۱۴ اینچ است.

۵

پرفروش‌ترین‌های لپ‌تاپ در جهان

پرفروش‌ترین‌های لپ‌تاپ در جهان

پرفروش‌ترین‌های لپ‌تاپ در جهان

پرفروش‌ترین‌های لپ‌تاپ در جهان

پرفروش‌ترین‌های لپ‌تاپ در جهان

پرفروش‌ترین‌های لپ‌تاپ در جهان