«هوگو» مارتین اسکورسیزی:نمایش سه‌بعدی!

بالاخره بمب جشنواره سی‌ام برای اولین بار دیشب ترکید: «هوگو»ی مارتین اسکورسیزی را سه بعدی -در تهران- ببینید. به گزارش کافه سینما پیش از این اعلام شده بود که مجموعه‌ای از آثار سه‌بعدی به عنوان بخشی از سی‌امین جشنواره فیلم فجر، در تهران به نمایش درخواهند آمد و حالا برای اولین بار اعلام شد یکی از آثار این مجموعه، هوگو ساخته تحسین شده ۲۰۱۱ مارتین اسکورسیزی خواهد بود.

درباره این فیلم که از امیدهای اصلی کسب جوایز گلدن گلاب و اسکار است، پیش از این بسیار خوانده‌اید و تصاویرش را دیده‌اید. خبر نمایش این فیلم به شکل سه‌بعدی را به سینمادوستان پرشور ایرانی می‌دهیم.

روابط عمومی سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر بقیه فیلم‌هایی که به شکل سه‌بعدی در ایوان شمس به نمایش درمی‌آیند را به شرح زیر اعلام کرد:

فیلم «بچه‌های جاسوس ۴» به کارگردانی رابرت رودریگز محصول ۲۰۱۱ از ایالات متحده آمریکا/ فیلم «حریم» به کارگردانی آلیستر گریرسن و تهیه‌کنندگی جیمز کامرون/فیلم «هیولایی در پاریس» به کارگردانی بیبوبرگرون محصول ۲۰۱۱ از کشور فرانسه/فیلم «شنل قرمزی علیه پلیدی» به کارگردانی مایک دیسا. این آثار همزمان با سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نمایش درمی‌آید.