قرارداد پایه دنیزلی 850 هزار دلار است

گروه ورزش - مسوولان باشگاه پرسپولیس تهران از اینکه مطبوعات مبلغ قرارداد دنیزلی را یک‌میلیون دلار اعلام کرده‌اند ناراحت هستند. خبرگزاری فارس دیروز از قول «یک منبع آگاه در پرسپولیس» نوشت که مبلغ قرارداد دنیزلی یک میلیارد تومان نیست. به گفته این منبع آگاه، رقم قرارداد دنیزلی ۸۰۰هزار دلار است. فارس دیروز در حالی این خبر را روی خروجی خود گذاشت که خبرگزاری ایرانیوز خبر اول خود را به جزئیات قرارداد دنیزلی با پرسپولیس اختصاص داده بود. ایرانیوز در این مطلب نوشته است رقم پایه قرارداد دنیزلی ۸۵۰هزار دلار است و در صورت قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی، دنیزلی ۱۰۰هزار دلار هم پاداش می‌گیرد.

همچنین دنیزلی به ازای هر پیروزی در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا ۵۰هزار دلار پاداش می‌گیرد و تامین محل اقامت و وسیله ایاب و ذهاب این مربی نیز بر عهده باشگاه است.

پرسپولیسی‌ها به دنیزلی قول داده‌اند تا ۱۰روز آینده نیمی از مبلغ قرارداد پایه این مربی را به او بدهند.

در قرارداد باشگاه و دنیزلی ذکر شده که در صورت پرداخت نشدن نیمی از مبلغ قرارداد تا ۱۰روز آینده، این قرارداد خود به خود فسخ می‌شود. مسوولان باشگاه پرسپولیس برای پرداخت پول دنیزلی روی یک‌میلیون دلاری که باید از باشگاه الشباب بگیرند حساب باز کرده‌اند.

این یک‌میلیون دلار حق باشگاه پرسپولیس از قراردادی است که مهرداد اولادی با الشباب بسته. البته هنوز معلوم نیست الشباب این پول را کی به حساب پرسپولیس واریز می‌کند چون اولادی برای رفتن به امارات مشکل خروجی دارد و تا زمانی که به اردوی الشباب نرود، این باشگاه پول پرسپولیس را نمی‌دهد. با این وجود مدیران پرسپولیس برای پرداخت پول دنیزلی هر کاری می‌کنند.

چون آنها نمی‌خواهند در فاصله کمتر از یک ماه مانده به شروع لیگ برتر، دوباره به فکر جذب یک مربی خارجی باشند. انصاری‌فرد درباره این مساله می‌گوید: «ما هر طور شده پول دنیزلی را می‌دهیم. این پول را حتما تهیه می‌کنیم تا از همین اول به مشکل نخوریم.

البته مشکلات مالی باشگاه خیلی زیاد است ولی مجبوریم دنیزلی را در اولویت قرار بدهیم تا او به تهران بیاید و تیم را تمرین بدهد.»