نظرسنجی آخرین قسمت از برنامه نود ویژه لیگ شانزدهم، به انتخاب بهترین مربی فصل اختصاص داشت که نهایتا برانکو ایوانکوویچ این عنوان را از آن خود کرد. در حالت عادی پیروزی گزینه‌های پرسپولیسی در نظرسنجی نود اصلا چیز عجیبی نیست، چه برسد به اینکه این تیم مقتدرانه قهرمان لیگ برتر هم شده باشد و مردم بخواهند به سرمربی محبوب‌شان ادای احترام کنند. با این اوصاف اصلا دور از انتظار نبود که برانکو حدود ۶۵درصد آرا را به خودش اختصاص بدهد و با رایی تقریبا ۴۰درصد بیشتر از منصوریان در صدر قرار بگیرد.

نکته ویژه در مورد برانکو اما این است که او از زمان بازگشت به فوتبال ایران تا به حال سه بار در نظرسنجی‌های نود شرکت داده شده که هر سه بار هم رای اعتماد گرفته است. اولین بار عادل زمانی اسم برانکو را وارد نظرسنجی برنامه‌اش کرد که پرسپولیس سخت‌ترین روزهای ممکن را پشت‌سر می‌گذاشت. در پایان هفته چهارم لیگ پانزدهم، سرخپوشان برای اولین بار در طول تاریخ‌شان قعرنشین شدند و شرایط عجیبی برای این باشگاه به‌وجود آمد. حتی شایعات رسمی در آن زمان از اخراج قریب‌الوقوع برانکو حکایت داشت. درست در همین مقطع فردوسی‌پور از بیننده‌های برنامه‌اش پرسید آیا برانکو قادر خواهد بود پرسپولیس را از بحران خارج کند یا نه؟ در نهایت هم حدود ۵۹درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی پشت مربی کروات ایستادند.

دومین نظرسنجی نود با حضور اسم برانکو در پایان لیگ پانزدهم برگزار شد و این مربی با وجود آنکه تیمش در روز آخر از دستیابی به‌عنوان قهرمانی محروم مانده بود، با ۶۲درصد آرا بهترین مربی فصل گذشته فوتبال ایران لقب گرفت. جالب است که عبدالله ویسی با وجود قهرمانی تیمش فقط ۲۶درصد رای داشت! سومین و آخرین نظرسنجی هم دوشنبه همین هفته برگزار شد و برانکو با رای قاطع تقریبا ۶۶درصدی برای دومین فصل متوالی از سوی مردم به‌عنوان بهترین مربی لیگ برتر ایران انتخاب شد. این در حالی است که او در هیچ‌یک از دو بازی رفت و برگشت نتوانست تیم علیرضا منصوریان را شکست بدهد! به این ترتیب هواداران پرسپولیس نشان دادند از زمان قعرنشینی تا صدرنشینی، هیچ‌گاه اعتمادشان به ایوانکوویچ را از دست نداده‌اند.