دنیای اقتصاد: رئیس سازمان صدا‌وسیما روز گذشته در فراکسیون مستقلین ولایی مجلس حضور یافت و توضیحاتی در مورد عملکرد رسانه ملی ارائه کرد. علی عسگری همچنین به سوالات نمایندگان پاسخ داد. در همین ارتباط غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نایب‌رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس درباره نشست روز گذشته این فراکسیون با رئیس صداوسیما گفت: نمایندگان درباره شائبه جناحی عمل کردن رسانه ملی مطالبی را بیان کردند و رئیس سازمان نیز قول پیگیری مسائل را داد. نماینده مردم رشت در مجلس در گفت‌وگو با «ایلنا» افزود: تعدادی از نمایندگان نسبت به برخورد جناحی بعضی برنامه‌ها انتقاداتی مطرح می‌کرده و مشخصا از یکی از برنامه‌های تلویزیون نام بردند و رئیس سازمان صداوسیما نیز این گفته نمایندگان را پذیرفت و تاکید کرد شخصا برنامه را بازبینی کرده و تهیه‌کنندگان آن را تنبیه کرده‌ و جلوی ادامه پخش آن برنامه گرفته شده است. از ‌سوی دیگر رئیس سازمان صدا‌وسیما از کم بودن بودجه این سازمان انتقاد کرد و با بیان اینکه به مقام معظم رهبری نامه نوشته و درخواست افزایش بودجه پایه صدا‌وسیما را داشته گفت: ایشان به رئیس مجلس فرموده‌اند که کمک کند. به گزارش خانه ملت، وی افزود: انتظار داشتیم همان ۷/ ۰ درصدی که در کمیسیون تلفیق برنامه پنج‌ساله ششم تایید شد داخل بودجه سالانه هم بیاید و پایه بودجه افزایش داشته باشد؛ اما با این شرایط رسانه ملی در سال آینده قابل اداره نیست.

علی عسگری در ادامه درخصوص برنامه «ثریا» با اشاره به آن قسمت از برنامه که وزیر بهداشت در آن حضور داشت، توضیح داد: من خودم آن برنامه را دیده‌ام؛ هرچند دست‌اندرکاران آن برنامه بچه‌های انقلابی هستند، اما با این وجود برنامه را به مدت ۲ ماه تعطیل کردیم؛ چراکه معتقدیم نباید سیاه‌نمایی کرد. در واقع رویکرد این برنامه درست نبود به همین دلیل تعطیل شد تا دست‌اندرکاران آن ضوابطی را بپذیرند و به آنها تاکید کردیم باید به میهمانان خود اعم از مدیران و وزرا احترام بگذارند.

رئیس رسانه ملی تاکید کرد: انقلابی بودن خوب است و ما خود افتخار می‌کنیم دیدگاه انقلابی را مطرح می‌کنیم، اما تندروی خوب نیست به همین دلیل ما نسبت به این موضوع حساسیت و دقت داریم تا مبادا سیاه‌نمایی شود؛ چراکه برای من شخصا مهم است برنامه‌های رسانه ملی اعتبار نظام را زیر سوال
نبرد.