ادامه چالش‏ها بر سر حضور «جناب خان» در خندوانه

سعید سالارزهی که به نوعی خالق شخصیت و عروسک جناب‌خان در ابتدای تولد او بوده هنوز به حضور این عروسک محبوب در سری جدید «خندوانه» رضایت نداده است. به گزارش خبرگزاری مهر، جناب خان با صداپیشگی محمد بحرانی یک شخصیت عروسکی است که در این ۲ سال در برنامه «خندوانه» جای خود را بین مردم باز کرده است؛ عروسکی که اگرچه در «خندوانه» دیده شد؛ ولی پیش از آن در مجموعه‌ای در شبکه نمایش خانگی با نام «کوچه مروارید» شکل گرفته بود.

به هر حال چند ماهی است که حاشیه‌های مربوط به بودن یا نبودن جناب خان در سری جدید خندوانه ادامه دارد. سعید سالارزهی معتقد است که برای ادامه حضور جناب خان در برنامه «خندوانه» دو نگرانی دارد که باید رفع شود؛ ولی هنوز هیچ پیشنهادی به او ارائه نشده است.کارگردان «کوچه مروارید» با اشاره به نگرانی‌های این تیم عنوان کرد: اکنون ما دو نگرانی داریم؛ یکی اینکه جناب خان در یک برنامه روتین مثل «خندوانه» به روزمرگی برسد و دوم اینکه ما در این ۲ سال هیچ منفعت مالی به‌عنوان مالک و خالق این عروسک نداشتیم؛ درحالی‌که حضور جناب‌خان در شبکه نسیم و تلویزیون باعث تبلیغات و منافع زیادی شده است.

وی اضافه کرد: ما منتظر پیشنهادی از طرف عوامل برنامه «خندوانه» و شبکه نسیم درباره چگونگی حضور جناب‌خان در برنامه بودیم اما هیچ پیشنهادی درباره این دو نگرانی ما مطرح نشد.سالارزهی درباره طرح سینمایی خود با حضور جناب خان بیان کرد: ما اکنون در حال مذاکره با حوزه هنری هستیم و به دنبال ساخت چند فیلم سینمایی با مشارکت آنها و با حضور جناب خان هستیم. در نظر داریم یک سه گانه بسازیم و شاید هر سال یک فیلم را تولید کنیم.سالارزهی درباره جذابیت حضور جناب خان در تلویزیون و علاقه مخاطب به این شخصیت عروسکی اظهار کرد: ساخت فیلم سینمایی به معنای نبود حضور جناب خان در تلویزیون نیست. وی یادآور شد: ما در ۲ سال گذشته بدون دریافت یک ریال پول صبر کردیم و این به‌دلیل احترام به مردم بوده است که به جناب‌خان علاقه‌مند بوده‌اند و خوب بود که از همان ابتدا احترام متقابل شکل می‌گرفت.