اکشن کمرای جدید ال‏جی

آی‏تی‏ایران: در تازه‏ترین رونمایی ال‏جی از محصولات اکوسیستم Friend، دوربین ورزشی یا همان اکشن کمرای این شرکت با قابلیت ارتباطی LTE معرفی شد. دوربین جدید ال‏جی امکان انتشار مستقیم محتویات ضبط شده روی وب‏سایت‏هایی مانند یوتیوب را بدون نیاز به برقراری ارتباط با گوشی‏های هوشمند فراهم می‌کند. LG Action CAMLTE از ماه آتی در کشور کره‌جنوبی عرضه خواهد شد و در ادامه راه در بازارهای کلیدی جهان مانند آمریکای شمالی و اروپا نیز پیش روی خریداران قرار خواهد گرفت.

در کنار قابلیت استریم محتویات، LG Action CAMLTE امکان دسترسی از راه دور به قابلیت‏های دوربین را از طریق شبکه‏های نسل سوم و چهارم فراهم خواهد کرد تا بتوانید این محصول جدید ال‏جی را به‌عنوان دوربین نظارتی-حفاظتی در منزل و یا حتی در داخل خودرو مورد استفاده قراردهید. کاربران LG Action CAMLTE نیز می‏توانند تصاویر و ویدئوهای ضبط شده را از طریق گوشی هوشمند خود دانلود کنند. بهره‏مندی از استاندارد IP۶۷ نیز محافظت کامل از دوربین ورزشی ال‏جی در مقابل گرد و غبار و شن و ماسه را فراهم کرده و می‏توانید به مدت ۳۰ دقیقه از این محصول تا عمق یک‏متری زیر آب استفاده کنید. کیس محافظ کاملا ضدآب این محصول نیز از سه‏ماهه سوم سال‌جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد تا فیلمبرداری در زمان موج‏سواری یا شیرجه را امکان‏پذیر کند. با استفاده از یک رابط سخت‏افزاری، LG Action CAMLTE امکان اتصال به کلاه ایمنی دوچرخه‌سواران یا اتصال به خودرو را فراهم خواهد کرد. باتری ۱۴۰۰ میلی‏آمپر ساعتی این دوربین نیز امکان فیلمبرداری با رزولوشن تمام اچ‏دی را برای مدت ۴ ساعت میسر خواهد کرد.

Juno Cho مدیر شرکت ال‏جی الکترونیکس می‏گوید: «مفتخریم تا اکوسیستم محصولات ال‏جی را با رونمایی از محصولات ماژولار و مستقل گسترش دهیم. در این راه، LG Action CAMLTE یکی از محصولاتی است که برای رونمایی در سال‌جاری درنظر گرفته بودیم. این محصول، نمونه‏ای از ابداعات جدید با قابلیت‏های متفاوت است که در دیگر محصولات موجود در بازار مشاهده نمی‏شود.» اگر چه هنوز قیمت این محصول به‏طور رسمی اعلام نشده، اما از قابلیت‏های اصلی آن می‏توان به دوربین ۳/ ۱۲ مگاپیکسلی، مشخصه‏های ارتباطی LTE، شبکه نسل سوم، وای‏فای، یو‏اس‏بی نوع C، بلوتوث ۱/ ۴، قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن اولترا اچ‌د‏ی (نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه)، فول‏ اچ‏دی (نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه) و اچ‏دی (نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه) اشاره کرد. قابلیت پخش آنلاین با رزولوشن اچ‏دی و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه در کنار بهره‏مندی از ۲ گیگابایت رم، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا ۲ ترابایت، جی‏پی‏اس، شتاب‏سنج، ژیروسکوپ و در نهایت، وزن ۹۵ گرمی و رنگ خاکستری روشن از جمله مشخصات دیگر این محصول است.