جزئیات زمان آغاز و نحوه ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه نقدی

معاون اجرایی رئیس جمهور، ضمن اصلاح خبر سخنگوی دولت گفت: از صبح روز بیستم فروردین ماه ثبت نام از سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی که عدد سمت راست شماره ملی آنها "صفر" است بطور همزمان در سراسر کشور مستقیما در شبکه اینترنتی کشور (www.refahi.ir ) و یا از طریق مراکز کمیته امداد، بهزیستی ، دفاتر پستی، استانداری ها و فرمانداری ها آغاز می شود.

محمد شریعتمداری در گفتگو با مهر، در مورد نحوه ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه نقدی در سال ۹۳ اظهارداشت: همانطور که قبلا اعلام شد از صبح روز بیستم فروردین ماه ثبت نام از سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی که عدد سمت راست شماره ملی آنها "صفر" است بطور همزمان در سراسر کشور مستقبما در شبکه اینترنتی کشور و یا از طریق مراکز کمیته امداد، بهزیستی ، دفاتر پستی، استانداری ها و فرمانداری ها آغاز می شود.

وی تصریح کرد: روز دوم ثبت نام یعنی ۲۱ فروردین متعلق است به ثبت نام از متقاضیان نیازمندی که عدد سمت راست شماره ملی آنها "یک" است و به ترتیب در روزهای بعد متقاضیان نیازمند یارانه نقدی با عدد سمت راست شماره ملی "دو " در روز ۲۲ فروردین، عدد "سه" در روز ۲۳ فروردین، عدد "چهار" در روز ۲۴ فروردین، عدد "پنج" در روز ۲۵ فروردین و نهایتا عدد "نه" در روز ۲۹ فروردین ماه انجام خواهد شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور، ادامه داد: سی ام و سی و یکم فروردین به ثبت نام از سرپرستان خانوارهای متقاضی تعلق دارد که در طی ۱۰ روز قبل به هر دلیل موفق به ثبت نام نشده اند.

مسئول اجرای طرح هدفمندی یارانه ها با بیان اینکه ثبت نام از هر نقطه با ورود به سایت www.refahi.ir امکانپذیر خواهد بود، خاطرنشان کرد: خبر متشره منتسب به سخنگوی دولت مبنی بر آغاز ثبت نام از روز ۲۱ فروردین بدین وسیله اصلاح می گردد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.