سید مهدی حسینی در گفتگو با مهر اظهار کرد: ساعت ۱۸:۲۰ روز جمعه دو نقابدار که به دو جنگلبان در روستای زیارت حمله کرده و آن ها را زخمی کردند.

مسئول منابع طبیعی ناهارخوران با یادآوری اینکه به علت آتش سوزی در جنگل های استان گلستان، جنگلبانان و نیروهای یگان حفاظت در آماده باش بودند، افزود: اسماعیل نقوی و حسن مقصودلو دو جنگلبانی بودند که در شیفت بعداز ظهر در حال گشت زنی بودند که توسط دو نقابدار مورد حمله قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه هم وسیله نقلیه ضاربان و هم جنگلبانان موتور سیکلت بوده است، ادامه داد: ضاربان چاقو و چوب به همراه خود داشتند اما همکاران ما دست خالی بودند.

وی با بیان اینکه ضاربان در مرحله اول جنگلبان نقوی را مورد ضرب و شتم قرار دادند، اضافه کرد: پس از آسیب رساندن به شانه های جنگلبان نقوی (وسط دو کتف) ضاربان هر کدام به سمتی متواری می شوند و پس از مدتی دوباره به جنگلبانان حمله می کنند.

حسینی تصریح کرد: در این مرحله ضاربان هفت یا هشت ضربه به جنگلبان مقصودلو وارد می کنند که همین امر باعث آسیب رسیدن به کلیه ی سمت چپ همکارمان می شود.

وی با بیان اینکه جنگلبان مقصودلو هنوز در بیمارستان تحت درمان است، گفت: در سال های اخیر با تاکیدات مقام معظم رهبری در حفاظت از منابع طبیعی و توجه ویژه مدیرکل منابع طبیعی به این امر و ورود دستگاه قضا به جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و مقابله به تخریب کنندگان منابع طبیعی، تهدیدها نسبت به جنگلبانان هم افزایش یافته است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.