به گزارش ایرنا به نقل از شبکه خبری المسیره، الصماد در سخنرانی خود در جمع شخصیت های شرکت کننده در پنجاه و پنجمین سالگرد انقلاب ۲۶ سپتامبر یمن در قصر الجمهوری صنعا، تاکید کرد که نظام سعودی نمی تواند با حملاتش روحیه انقلابی مردم یمن را نابود کند.
صماد خطاب به کشورهای مهاجم به یمن گفت: در صورت توقف حملات هوایی به یمن، آماده ایم حملات موشکی خود را متوقف کنیم.
وی افزود که ارتش و نیروهای مردمی در مناطق نزدیک مرزها برای حمله به خاک عربستان و پس از آن، امارات و سایر کشورها مستقر خواهند شد.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن همچنین از ارتش و کمیته های مردمی و همه مردم این کشور خواست که برای ورود به مرحله جدیدی از درگیری با دشمن در همه محورها آماده باشند.
الصماد خطاب به مزدوران ائتلاف سعودی گفت: تنها بازیچه ای هستید که عربستان همه فداکاری های شما را در راهش می رباید، همانگونه که «بثینه» کودک یمنی را ربود.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن بار دیگر تاکید کرد که یمن از استبداد داخلی رها شده تا با استبداد خارجی مبارزه کند.
سالگرد انقلاب ۲۶ سپتامبر، روز پایان حکومت پادشاهی در یمن و اعلام تشکیل جمهوری در این کشور است.
عربستان همراه با چند کشور دیگر از ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی ،دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد.
این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار هزاران یمنی و همچنین آواره شدن میلیون ها تن دیگر و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.