به گزارش تسنیم، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از شکست ۴ بر یک تیمش مقابل الهلال در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: با نتیجه بدست آمده بازی برگشت خیلی سخت شد اما هنوز می‌شود به بازی برگشت. الهلال خیلی خوب بازی کرد و بهتر از ما بود. حتی زمانی که ۱۰ نفره شدند توانستند دو گل دیگر به ما بزنند و این نشان دهنده قدرت این تیم است.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: آنها در مقایسه با الاهلی تیم خیلی بهتری بودند. ما هم بازی خوبی کردیم اما نتوانستیم از شانس‌های‌مان استفاده کنیم. الهلال از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کرد و در تمامی نقاط زمین خوب عمل کرد اما ما نتوانستیم از شانس‌های‌مان خوب استفاده کنیم.

برانکو تاکید کرد: در این بازی نتوانستیم گلی به ثمر برسانیم و کارمان برای بازی برگشت بسیار بسیار سخت شد. سعی می‌کنیم به اتفاقات دل ببندیم تا بتوانیم در بازی برگشت نتیجه را جبران کنیم.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: الهلال از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کرد و در تمامی نقاط زمین خوب عمل کرد اما ما نتوانستیم از شانس‌های‌مان خوب استفاده کنیم. در مجموع الهلال تیم به مراتب بهتری از ما بود.

وی در پاسخ به این سوال که وقتی متوجه شد مهدی طارمی محروم شده است چه حسی داشت و چرا دو سال از آن اتفاق گذشته و قبل از بازی با فیفا این رای اعلام می‌شود؟ تصریح کرد: این موضوع دست ما نبود و مجبور بودیم با این شرایط کنار بیاییم و بدون طارمی بازی کنیم.

برانکو در واکنش به این سوال که آیا فکر می‌کند تیمش در بای برگشت شانسی برای صعود خواهد داشت یا نه گفت: ممکن است در فوتبال هر اتفاقی رخ دهد اما ۴ بر صفر نتیجه خیلی خوبی برای الهلال است. در بازی برگشت سید‌جلال بر می‌گردد، انصاری و کمال را داریم که می‌توانند به ما کمک کند. در کل بازی برگشت کارمان خیلی سخت است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.