به گزارش خبرآنلاین «حتما یک خیری توش بوده»این جمله تلخ مهدی طارمی تا سال ها در ذهن هواداران قرمزدوست می ماند و به همین سادگی و راحتی پرسپولیس ؛ تیمی که امید اول ایرانی‌ها بعد از حدود ۳ دهه برای قهرمانی در آسیا بود ، امیدش کمرنگ شد. بعد از توفانی ۷۲ ساعته که مهدی طارمی برای این تیم ایجاد کرد. پرسپولیس در یکی از کم رمق ترین بازی های این سال هایش تقریبا هیچ حرفی برابر الهلال نداشت. تیمی که یک نیمه را جلوی این تیم ده نفره بازی کرد و تقریبا در زمین هر بلایی که خواست سر قرمزها آورد.

در دقیقه ۳۰ بود که الهلالی ها به اولین گل رسیدند. سانتر به پشت دفاع هایی که می خواستند از عمر خریبین آفساید بگیرند و فرار او ، نتیجه اش گل بود. بیرانوند باز برابر یک مهاجم سوریه ای گل خورد. او در صحنه گل نه جلو آمد تا توپ مشت کند و نه روی خط مانده بود که تسلط داشته باشد.گلی خورد از آن گل هایی که خوردنش را از مهدی رحمتی زیاد دیده بودیم.

قبل از دقیقه ۴۰ بود که این بار یاسرالشهرانی با شوتی از پشت ۱۸ دروازه قرمزها را باز کرد. روی هر دو گل اشتباهات دفاع های پرسپولیس را بیرانوند تکمیل می کرد. در خط حمله هم تیم دیگر آن قدرت همیشگی را نداشت. تیم با همین دو گل خورده به رختکن رفت.

برانکو که بعد از چند بازی آسیایی و برگرداندن بازی در نیمه مربیان ، هواداران می گفتند در یونان باستان الهه تعویض های طلایی نامش برانکو بوده است ، می خواست بازی را متفاوت آغاز کند. پرسپولیس هجومی هم شروع کرد. پرفشار . چند حمله و فشاری که باعث شد الهلال ده نفره شود. اوتیف روی شایان مصلح خطا کرد و کارت زرد دوم را در دقیقه ۴۹ گرفت. این می توانست برای پرسپولیسی که در شروع نیمه دوم نوراللهی را بعد یک سال دوری از تیم به جای محسن مسلمان در ترکیب می دید ، یک مجال بزرگ برای بازگشت باشد. این اتفاق اما نیفتاد.

پرسپولیس بدون کمال ، بدون طارمی و بدون انصاری و با شوک روحی روزهای اخیرش توان بالای همیشگی اش را نداشت. آنها یازده نفره و در دقیقه ۵۵ گل سوم را از عمر خریبین خوردند. تنها موقعیت قرمزها در نیمه دوم فرصتی بود که نورالهی از دست داد و در دقیقه ۹۰ عمر حریبین از پشت ۱۸ قدم با شوتی زیبا گل چهارم را هم به پرسپولیس زد. بعد هم در زمین فریاد الله اکبر سر داد. بازیکن سوری که انگار انگیزه ای ویژه برای بازی برابر پرسپولیس داشت و اینچنین هیجانی بود.

پرسپولیس اما شاید قبل از رفتن به زمین بازی ، جایی به استصال رسید که با افشای جزئیات ماجرای مهدی طارمی ، بنیان های اخلاقی تیمش از هم پاشید. اینکه یک بازیکن برای منافع شخصی اینچنین با یک تیم ۳۰ میلیون نفری قمار کرده بود و نابودش کرد. اینکه مدیرانش بچگانه ترین رفتارها را در این پرونده داشتند و خودشان هم دانسته در مسیر نابودی تیم پیش رفتند.

بعد هم برای سرپوش روی اتفاق ویدئویی ضبط کردند و با خنده برای هواداران گفتند:«چیزی نشده ، حتما خیری توش بوده.»

سه هفته دیگر بازی برگشت دو تیم در مسقط برگزار می شود و پرسپولیس تعدادی از محرومانش را دارد اما این باخت بی شک قبل از هر کسی باید تقدیم به مهدی طارمی و بعد از او مدیران مقصر پرسپولیس شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.