به گزارش ایرنا حسن رحیمی روز سه شنبه درباره حرکات عجیب یک راننده تاکسی در اصفهان که در شبکه های اجتماعی بازتاب داشت، گفت: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و برای راننده تاکسی، قرار تامین صادر شده است.

وی بابیان اینکه این اتفاق به دلیل مشاجره بین زن و شوهر رخ داده است ، افزود: ماجرا از این قرار بود که همسر این فرد با انداختن خود روی کاپوت قصد داشت که مانع حرکت خودرو شود اما شوهر وی با بی توجهی به این عمل به حرکت خود ادامه داده است.

دادستان اصفهان با اشاره به اینکه همسر این فرد بر اثر این اتفاق آسیب دیده است، گفت: دراین راستا پرونده قضایی تشکیل و برای راننده تاکسی متخلف قرار تامین صادر شده است.

طی روزهای گذشته فیلمی کوتاه (کلیپ) در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در آن یک خانم، روی کاپوت تاکسی آویزان شده و از مردم استمداد می طلبد اما راننده تاکسی بدون اعتنا به رانندگی ادامه می دهد.

این موضوع واکنش های بسیاری را از سوی کاربران شبکه های اجتماعی در پی داشت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان نیز صبح سه شنبه در گفت و گو با ایرنا از دستگیری این راننده متخلف خبر داده بود و تصریح کرد: این اتفاق تصادف نبوده بلکه دلیل آن اختلافات خانوادگی بوده است.

سرهنگ ' جهانگیر کریمی ' افزود: این راننده به همراه پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شد.

همچنین مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان نیز به ایرنا گفته بود: موضوع اتفاق افتاده در این فلیم که در شبکه های اجتماعی مربوط به یک مسأله خانوادگی بوده است.

حسین جعفری افزود: خانمی که بر روی کاپوت خودروی تاکسی قرار گرفته، همسر راننده تاکسی بوده و ماجرای آن مربوط به ۳ روز گذشته است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.