به گزارش مهر، از سری رقابت های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور، عصر امروز تیم های اهوازی فولاد خوزستان و استقلال خوزستان در ورزشگاه الغدیر به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی یک بر یک رسید.

* گل های این بازی را عبدالله ناصری (۵۵) برای فولاد خوزستان و موسی کولیبالی (۳+۹۰) برای استقلال خوزستان به ثمر رساندند.

* این بازی را وحید کاظمی با کمک بابک داوری و فرهاد مروجی قضاوت کرد و در آن به رحیم زهیوی و فرزاد جعفری (فولاد) و میثم دورقی، رضا کرملاچعب و عقیل کعبی (استقلال) کارت زرد و عبدالله کرمی (۴۲- فولاد) کارت قرمز نشان داد.

* فولاد خوزستان در این بازی با ترکیب: حامد لک، فرزاد جعفری، عبدالله کرمی، ایوب والی، پیمان شیرزادی، سینا مریدی (۴۶- میلاد بدرقه)، احمد عبدالله‌زاده، علی‌اصغر عاشوری، عبدالله ناصری، آرش افشین (۶۶- فرشاد جانفزا) و رحیم زهیوی (۸۳- هادی حبیبی‌نژاد) وارد میدان شد.

* استقلال خوزستان نیز در این بازی ترکیب: وحید شیخ‌ویسی، علیرضا زندوی (۷۹- وحید عسگرپور)، موسی کولیبالی، ابوالفضل علایی، عقیل کعبی، میثم دورقی، حسین بهرامی (۶۹- سابا تاوادزه)، سلمان بحرانی، رضا کرملاچعب (۵۴- حسین صادقی)، فرید بهزادی کریمی و جونیور مارینی بازی کرد.

* فولاد خوزستان پس از شکست دادن نفت آبادان با دو تغییر در ترکیب اصلی به مصاف استقلال خوزستان آمد. بازگشت حامد لک به درون دروازه و حضور فرزاد جعفری در سمت راست خط دفاعی فولاد خوزستان، تغییرات این تیم نسبت به بازی آبادان بود. استقلال خوزستان هم در غیاب نصاری و ریکانی که از سوی کادر فنی تنبیه انضباطی شده‌اند، همچنین یونس دلفی که با تیم ملی نوجوانان راهی خارج از کشور شده است، وارد زمین شد تا با کسب امتیاز از قعر جدول فاصله بگیرد.

* بازی برخلاف انتظار با حملات استقلالی‌ها روی دروازه‌ی فولاد آغاز شد و آبی‌پوشان در ۱۰ دقیقه ابتدایی چند موقعیت گلزنی را خلق کردند که ثمری نداشت. ضربه سر کرملاچعب در دقیقه یک، ضربه بهزادی کریمی در دقیقه دوم، ارسال بحرانی در دقیقه سوم، ضربه سر موسی کولیبالی در دقیقه چهارم و شوت بهزادی کریمی در دقیقه دهم فرصت‌های دقایق اولیه استقلال خوزستان بودند که ثمری برای این تیم نداشتند.

* مهم‌ترین حادثه نیمه اول را باید اخراج عبدالله کرمی مدافع میانی فولاد خوزستان دانست که با دریافت دو کارت زرد در دقایق ۲۹ و ۴۲ در نهایت با کارت قرمز داور مواجه شد و این در حالی بود که کرمی اعتقاد داشت مستحق دریافت کارت زرد دوم نبوده است و پس از اعتراض به داور از زمین بیرون رفت.

* تماشای این مسابقه رایگان اعلام شده بود، اما فوتبالدوستان خوزستانی استقبال چندانی از بازی نداشتند.

* در دقیقه ۲۹ یک درگری بین عبدالله کرمی مدافع فولاد و رضا کرملاچعب مهاجم استقلال رخ داد که داور به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد.

* داور مسابقه در دقایق۳۰ و ۷۵ نیمه اول وقفه خنک کردن بازیکنان را به اجرا گذاشت این در حالی است که هوای امروز اهواز بسیار خنک بود.

* بلندگوی استادیوم غدیر اهواز تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه را یک‌هزار نفر اعلام کرد.

* در دقیقه ۵۷ بازیکنان و مربیان استقلال خوزستان اعتقاد به خطای هند پنالتی بازیکن فولاد خوزستان داشتند، اما داور میدان چنین نظری نداشت.

* این برای اولین بار بود که دیدار تیم‌‎های فولاد و استقلال خوزستان با نتیجه مساوی تمام می‌شد. دو تیم پیش از این هشت بار به مصاف هم رفته بودند که ۶ پیروزی نصیب فولادی‌ها و دو پیروزی نصیب استقلالی‌ها شده بود اما سرانجام در نهمین رویارویی تیم‌های آبی و سرخ‌پوش خوزستان نتیجه مساوی رقم خورد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.