به گزارش ایسنا، در آخرین روز از رقابت های کیک بوکسینگ بازی های داخل سالن آسیا سه فینالیست ایرانی برابر حریفانشان به روی رینگ رفتند.
محمد پورفرج در وزن منهای ۷۹ کیلوگرم و در فینال بخش پوینت فایت برابر حریف ازبکستانی اش به روی رینگ رفت و ۱۵ بر ۵ بر او غلبه کرد و به مدال طلای این وزن رسید.
پور فرج در مقدماتی مقابل جلال ساتلیکوف ترکمنستانی و در نیمه نهایی مقابل دالو ترویو ترکمنستانی پیروز و به فینال رسیده بود.
حسین کرمی دیگر نماینده ایران در وزن ۷۵- کیلوگرم بود که در فینال بخش فول کانتکت مقابل ریکان عراقی مبارزه کرد و یک بر ۲ شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد. او در مقدماتی حریف قرقیزستانی و در نیمه نهایی حریف پاکستانی را شکست داد و به فینال رسید.
محمود ستاری آخرین نماینده کیک بوکسینگ ایران در وزن ۸۱- و در فینال بخش لوکیک بود که با آل بایف ازبکستانی به داخل رینگ رفت و ۳ بر صفر حریفش را شکست داد و به مدال طلا رسید. او در مقدماتی حریفش را ناک اوت و در نیمه نهایی مبارز اردنی اش را برد و به فینال رسید.

رقابت های کیک بوکسینگ بازی های داخل سالن آسیا در چهار روز برگزار شد. ایران در این رقابت ها ۱۲ نماینده داشت که توانستند در این دوره بازی ها پنج مدال طلا، دو نقره و پنج برنز را برای ایران به ارمغان بیاورند.

*مدال آوران کیک بوکسینگ ایران در پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا:

*مدال طلا:
شهناز میرحیدری در وزن منهای ۵۵، پوینت فایت
مصطفی پور فرج در وزن منهای ۶۹ کیلوگرم، پوینت فایت
امید احمدی صفا در وزن ۵۱- ، کیک لایت
محمد پورفرج در وزن منهای ۷۹ کیلوگرم، پوینت فایت
محمود ستاری در وزن ۸۱- ، لو کیک


*مدال نقره:
فاطمه علیزاده در وزن منهای ۵۶ کیلوگرم، فول کانتکت
حسین کرمی در وزن ۷۵- کیلوگرم، فول کانتکت

*مدال برنز:
زینب جباری در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، کیک لایت
ایرج مرادی در وزن ۶۳- کیلوگرم، لو کیک
میر داوود موسوی در وزن منهای ۷۴ کیلوگرم، کیک لایت
علی بنی اسد در وزن منهای ۷۱ کیلوگرم، لوکیک
حمید امنی در وزن ۶۷- کیلوگرم، فول کانتکت

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.