به گزارش ایلنا، سپیدرود از ساعت ۱۶:۱۵ امروز در ورزشگاه عضدی رشت برابر استقلال تهران پذیرایی می‌کند و این بازی در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر برای هر دو تیم مهم خواهد بود.

استقلال که روند ناکامی در هفته‌های ابتدایی داشت در این بازی با هدایت مک درموت مقابل سرخپوشان گیلانی حاضر می‌شود و علی نظرمحمدی که در دو هفته گذشته به ترکیب موفق تیمش دست نزده در این دیدار به احتمال بسیار همان بازیکنان را روانه میدان خواهد کرد البته با دو تغییر.

حسین کعبی، کاپیتان سپیدرود، در دیدار برابر استقلال خوزستان سومین کارت زردش را دریافت کرد تا جدال حساس امروز برابر استقلال را از دست بدهد و محمدرضا الماسخاله به عنوان جانشین او در این دیدار معرفی شود.

میعاد یزدانی که فصل گذشته در استقلال تهران حضور داشت با شروع فصل جدید به ترکیب سپیدرود بازگشته و از گزینه‌های نخست حضور در ترکیب ثابت است. انگیزه این جوان خوش تکنیک در حدی است که او می‌تواند جایگزین میلاد قربان زاده شود.

عملکرد سایر بازیکنان در دو هفته گذشته به اندازه‌ای مورد توجه سرمربی جوان سرخپوشان قرار گرفته که آنها به احتمال زیاد با همین دو تغییر برابر قعرنشین این روزهای جدول رده بندی قرار بگیرند.

سپیدرود به احتمال با این ترکیب برابر استقلال تهران قرار بگیرد:

سیدمحمد حسینی، سیدهادی موسوی، امید سام کن، محمدرضا الماسخاله، مهرداد جماعتی، علی دهقان، میثم تهیدست، میثم فردوسی، میعاد یزدانی، حسین ابراهیمی و پویا نزهتی

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.