به گزارش سایت گل، این هافبک ۲۱ساله پیش از سفر به باسک، تنها ۳۲ دقیقه برای رئال در این فصل بازی کرده بود اما با توجه به برنامه فشرده بازی‌های رئال و به‌ویژه دیدار این تیم در خانه بوروسیا دورتموند در ترکیب ثابت قرار گرفت.

او پس از انتقال ۱۸ میلیون یورویی‌اش از بتیس به رئال گفته بود: «من تمام تلاش خود را خواهم کرد که تاریخ این باشگاه نسبت به گذشته حتی غنی‌تر شود. انگیزه بالایی دارم و دو چیز بود که باعث شد به اینجا بیایم: فروتنی و سختکوشی. تلاش خود را خواهم کرد که نشان دهم شایسته پوشیدن این پیراهن هستم.»

او روز شنبه این کار را کرد و نشان داد شایستگی آن را دارد که بازیکن رئال باشد. سبایوس تنها ۱۰ دقیقه فرصت نیاز داشت تا گل اول خود را بزند. او در محوطه جریمه دو بازیکن را رد کرد و ضربه‌ای زمینی به گوشه دروازه زد. پس از آنکه آلاوس گل مساوی را به ثمر رساند، این هافبک روی یک توپ سرگردان از داخل محوطه جریمه گل دوم را برای رئال زد. اما زمانی که او داشت با هم‌تیمی‌هایش شادی می‌کرد، کریستیانو رونالدو تنها مانده بود. رونالدو با سبایوس خوشحالی کرد اما در کل، شب ناامیدکننده دیگری را پشت سر گذاشت. او ۶ فرصت داشت که هیچ ‌کدام را گل نکرد. رونالدو پس از محرومیت پنج‌جلسه‌ای‌اش، مقابل بتیس به میادین بازگشته بود و در آن مسابقه هم ۱۲ بار فرصت گلزنی پیدا کرد اما نتوانست گل بزند. رئال در نهایت آن بازی را یک بر صفر باخت.

رونالدو البته برابر آلاوس به گلزنی نزدیک شد. او دو بار توپ را به تیر زد که یک بارش در نیمه اول با ضربه کات‌دار زیبایی بود که از زاویه بسته زد. او همچنین در یک صحنه نتوانست ضربه برگردان بزند و یک بار هم زمانی که ایسکو تصمیم گرفت شوت بزند، عصبانی شد، چرا که کسی او را مهار نکرده بود و ایسکو می‌توانست به او پاس بدهد.

رونالدو در فصل ۱۸-۲۰۱۷ تاکنون سه گل زده است: یک گل فوق‌العاده برابر بارسلونا در نوکمپ در سوپرجام اسپانیا و دو گل در لیگ قهرمانان در برد برابر آپوئل قبرس.

او هنوز در لالیگا گلی نزده است، و روز شنبه هم چهره‌ای ناامید از خود نشان داد. سبایوس اما قهرمان شنبه بود و توجه همه را به خود جلب کرد. او کاری کرد که تیم زین‌الدین زیدان برد بسیار مهمی کسب کند و فاصله‌اش با بارسلونا را در حد هفت امتیاز نگه دارد.

سبایوس پس از بازی با آپوئل گفته بود: «وقتی کریستیانو در زمین باشد، ما همیشه احساس راحتی بیشتری داریم چون به ما اعتماد به نفسی می‌دهد که منجر به گلزنی می‌شود. او روح تیم است، برای ما بازیکنی حیاتی است و در فرمی قرار دارد که از همیشه بهتر است. او عالی بازی کرد و جاه‌طلبی او است که باعث شده بهترین بازیکن دنیا باشد.»

اما در دیدار برابر آلاوس، این سبایوس بود که گل زد و نشان داد هر زمان که به او نیاز باشد، می‌تواند برای رئال بدرخشد. این هافبک یازدهمین گلزن این فصل رئال است و خبر خوب برای این باشگاه این است که بازیکنانش، زمانی که رونالدو نمی‌تواند به گل برسد، جای خالی گل‌های او را پر کرده و به تیم کمک می‌کنند.

رئال مادرید قهرمان جدیدی پیدا کرده؟

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.