به گزارش ایرنا، «حسن زمانی» در گفت وگو با خبرنگاران گفت: به استناد مصوبه آخر هیات مدیره جذب یک مربی خارجی در دستور کار قرار دارد و نماینده باشگاه نیز در کشور ترکیه با «فاتح تریم» یکی از گزینه های سرمربیگری استقلال به صورت رسمی مذاکره کرده است.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در باره آخرین وضعیت «مجتبی جباری» و «مهدی رحمتی» دو بازیکن استقلال گفت: در جریان وضعیت این دو بازیکن نیستم. رسیدگی به وضعیت این دو بازیکن در حیطه اختیارات کادر فنی است و هیات مدیره دخالتی در این باره ندارد.
زمانی در باره حواشی رخ داد در یک برنامه تلویزیونی نیز گفت: اتفاقات این برنامه تلویزیونی بدون هماهنگی و برنامه ‌ریزی رخ داد و دوستان ما در باشگاه نیز بسیار از این مسئله متأثر شدند.
«سیروس دین‌ محمدی» و «حسن روشن» دو عضو کمیته فنی باشگاه استقلال نیز پس از پایان نشست این کمیته در جمع خبرنگاران تاکید کردند که «هیات مدیره باشگاه استقلال از انتخاب کمیته فنی حمایت خواهد کرد».
«حسن روشن» تاکید کرد: اعضای کمیته فنی شرایط خود را اعلام کردند و باید منتظر نظر هیات مدیره بود.
وی گفت: اعضای کمیته فنی نظرات خود را به جواد قراب منتقل می کنند که مستقیم با هیات مدیره درارتباط است و کاری به رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه ندارند.
سایر اعضای کمیته فنی حاضر به گفت و گو با خبرنگاران نشدند.
طبق آخرین تصویبی که در هیات مدیره باشگاه استقلال صورت گرفت، مقرر شد اعضای جدید کمیته فنی سرمربی آینده آبی پوشان را انتخاب کنند.
سیروس دین محمدی، حسن روشن، سهراب بختیاری زاده، جواد قراب، بیژن طاهری و علی جباری از اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال هستند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.