به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسماکران خصوصی مستند «خواب ابراهیم» با حضور رامبد جوان، علی قائم مقامی، مهدی کریمی، محمود کریمی، سهیل رضایی و برخی هنرمندان و اهالی رسانه در موزه سینما برگزار شد.

در آغاز، محمود کریمی کارگردان این مستند گفت: همیشه برای خودم دغدغه بود که کاربرد پشت صحنه فیلم چیست. یکسری راش‌ها به صورت یادگاری ضبط می‌شود و در انبارها می‌ماند اما به نظرم کاربردهای بسیار خوبی دارند.

وی افزود: معمولاً آدم‌هایی که این کار را می کنند، خیلی تحویل نمی‌گیرند و از آن طرف تهیه‌کننده‌ها سرسری با این جریان برخورد می کنند.

کریمی اظهار داشت: کمتر فیلمی را می‌بینیم که پشت صحنه آن با چارچوب حرفه‌ای ساخته شود. در صورتی که اگر به خوبی تولید شود، بسیار جذاب و دیدنی است. این نمونه فیلم‌ها، آموزشی، تجاری و سرگرم کننده هستند.

کریمی گفت: زمان ساختن فیلم «چ» از من خواسته شد که مستند پشت صحنه آن را بسازم. به این منظور فعالیت‌های زیادی از ابتدا تا انتهای ساخت آن انجام شد.

در ادامه، سهیل رضایی دیگر مستندساز کشورمان بیان کرد: این مستند هم جنبه آموزشی دارد و هم جذاب و دیدنی است و خوشحالم که فیلمی این چنین برای همیشه به یادگار می‌ماند. ساخت چنین فیلم‌هایی برای آیندگان جنبه آموزشی دارد و یک دنیا تجربه را به آنها منتقل می‌کند.

گفتنی است؛ مستند «خواب ابراهیم» فیلمی از پشت صحنه فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیاست.

این کارگردان غایب بزرگ مراسم دیشب بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.