به گزارش خبرآنلاین؛زلاتکو کرانچار پس از تساوی ۲ - ۲ تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری اش گفت:« از نحوه بازی و سطح کیفی هر دو تیم راضی هستم. حریف ثابت کرد یکی از بهترین تیم‌های ایران است و بازیکنان ما به وظایف خود به خوبی عمل کردند.»

او در واکنش به این که تنها در ۲۰ دقیقه از بازی سپاهان واقعی در زمین ظاهر شد اظهار کرد: موافقم. در نیمه دوم منسجم‌تر از نیمه اول بودیم. متاسفانه از شانس‌های خودمان بهره‌برداری نکردیم. هم میلاد سرلک و هم شاهین ثاقبی نتوانستند توپ‌های دفع شده دوم را در اختیار بگیرند. باید این مساله را به مرور برای این دو بازیکن برطرف کنم.

کرانچار درباره دروازه‌بان سپاهان و اشتباهاتی که در خروج‌ها و جای‌گیری‌ها دارد گفت: دروازه‌بان من اطلاع دارد که پرسپولیس برترین سرزن‌ها را دارد و در خروج‌ها تردید داشت و سعی کرد کمترین خطر را کند. او به همین دلیل توانست ضربات طارمی را تا حدودی کنترل کند. من تذکرهایی در خروج‌ها به او می‌دهم. چاره‌ای نداریم جز این که با او بیشتر تمرین کنیم تا بتوانیم یک دروازه‌بان در شان سپاهان از او بسازیم.

سرمربی سپاهان گفت: طی شش هفته پایانی فصل قبل و زمانی که تیم را گرفتم جپارف را داشتیم که توانست خواسته‌های ما را برطرف کند. وقتی او رفت خیلی سعی کردیم بازیکنی را جایگزین کنیم تا این که رافائل را گرفتیم. چون دو هفته پایانی پرتغال تمرین نداشت از میادین دور بود اما رفته رفته با تمرین بیشتر به بازیکن خوبی تبدیل می‌شود. با پشت سر گذاشتن چرخه تمرین‌های کوتاه بازیکن خوبی می‌شود. اگر رافائل بازیکن آماده‌ای شود حلقه ارتباطی خط هافبک و خط حمله خواهد بود. آن موقع ما سه بازیکن به نام‌های علی کریمی، ثاقبی و رافائل داریم که هر کدام می‌توانند یکی از بهترین‌های میانه زمین باشند.

کرانچار درباره ۱۰ نفره شدن سپاهان بعد از مصدومیت پورقاز گفت: مراحل اداری خیلی طول کشید و رودریگز خیلی دیر وارد زمین شد و ما گل خوردیم. نمی‌دانم چرا بازیکن ما با تاخیر وارد زمین شد. یک چیز، یک جایی مشکل داشته که بازیکن من نتوانسته خیلی سریع آماده تعویض شود. چون پشت من به ناظرین بود دقیقا نمی‌دانم چه مشکلی وجود داشته که بازیکن من دیر وارد زمین شد.

او با اشاره به قضاوت داوران برای سپاهان هم گفت : یکسری قضاوت‌ها در هفت هفته گذشته انجام شد که به منافع سپاهان آسیب برساند. من به یاد نمی‌آورم که این‌قدر برای سپاهان بد قضاوت شده باشد. امیدوارم این مورد اتفاقی باشد و مساله دیگری وجود نداشته باشد. به نظر می‌رسد نباید این قدر داوری‌ها برای سپاهان بد باشد.

کرانچار درباره پنالتی پرسپولیس گفت: در درگیری‌های این‌گونه هر صحنه‌ای پنالتی نمی‌شود و من فکر می‌کنم اعلام پنالتی به سود پرسپولیس سخت گیرانه بود. داور می‌توانست با تامل بیشتر در سوت خود بدمد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.