به گزارش ایسنا، حساس‌ترین دیدار هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۲۰ امشب (پنج‌شنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میان تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در حال برگزاری است. دو تیم در حالی وارد این میدان شدند که هفته گذشته بازی‌های خود را واگذار کرده بودند و هر کدام انگیزهای زیادی برای پیروزی داشتند.

نیمه نخست این بازی حساس که تقابل دو مربی کروات هم بود با پیروزی یک بر صفر شاگردان برانکو ایوانکوویچ به پایان رسید. مهدی طارمی در دقیقه ۴۰ تک گل بازی را از روی نقطه پنالتی به سود پرسپولیس به ثمر رساند.

مهدی طارمی از پرسپولیس و سیاوش یزدانی از سپاهان با کارت زرد داور مسابقه جریمه شدند. اشکان خورشیدی قضاوت این دیدار را بر عهده دارد.

گزارش نیمه نخست

در دقیقه ۳، پرتاب اوت وحید امیری به داخل محوطه جریمه سپاهان، پس از برخورد به سر مروان حسین، در دهانه دروازه به علی علیپور رسید و او این توپ را تبدیل به گل کرد که داور گل را به دلیل خطا روی مدافع سپاهان مردود اعلام کرد.

در دقیقه ۹، نفوذ بازیکنان پرسپولیس به دفاع سپاهان، منجر به یک موقعیت خوب برای این تیم شد که ضربه طارمی در شرایط نامتعادل در آغوش لی اولیویرا قرار گرفت.

در دقیقه ۱۳، پاس در عمق مهرداد محمدی به داخل محوطه جریمه پرسپولیس به مروان حسین رسید اما شوتی که او از زاویه بسته به سمت دروازه پرسپولیس زد، خطرناک نبود و بیرانوند به راحتی توپ را در آغوش گرفت.

در دقیقه ۲۷، پاسکاری بازیکنان سپاهان مقابل محوطه هجده قدم پرسپولیس منجر به خلق یک فرصت شوتزنی برای رافائل اسچولر شد اما ضربه او با اختلاف بسیار کم نسبت به تیر افقی دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۷، پاس مهدی طارمی به کناره سمت چپ زمین سپاهان، به محسن مسلمان رسید و او با سانتر توپ به روی دروازه موقعیت گلزنی را برای طارمی فراهم کرد اما تقابل مدافع سپاهان و مهاجم طارمی باعث افتادن توپ مقابل پای وحید امیری شد و او هم دروازه لی اولیویرا را باز کرد. در حالی که پرسپولیسی‌ها در تدارک جشن گلزنی بودند داور خطای هند طارمی را گرفت و گل مردود شد. همچنین داور کارت زردی را به مهدی طارمی نشان داد.

گل پرسپولیس: در دقیقه ۳۸، روی ارسال کرنر پرسپولیسی‌ها روی دروازه سپاهان، سیاوش یزدانی مهدی طارمی را سرنگون کرد و به نفع پرسپولیس پنالتی گرفت. در دقیقه ۴۰ طارمی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و توپ را به سمت چپ دروازه سپاهان زد و گل اول بازی را به ثمر رساند.

نیمه نخست این دیدار حساس با گل مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی با برتری یک بر صفر پرسپولیس تمام شد.

ترکیب سپاهان: لی اولیویرا، حسن جعفری (کاپیتان)، ساسان انصاری، عزت‌الله پورقاز، شاهین ثاقبی، سعید آقایی، میلاد سرلک، مهرداد محمدی، مروان حسین، رافائل اسچولر و سیاوش یزدانی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی (کاپیتان)، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، وحید امیری، مهدی طارمی و علی علیپور.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.