به گزارش تسنیم،ولی نظرپور عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور و بعد از اقامه نماز جمعه فردا راهپیمایی محکومیت اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا در اردبیل برگزار می‌شود و تمهیدات لازم در حال حاضر در این زمینه اندیشیده شده است.

وی ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری اباعبدالله‌الحسین(ع) افزود: آمریکا باید بداند که سخنان گستاخانه رئیس‌جمهور آمریکا بر ضد ملت ایران به هیچ وجه نمی‌تواند اقتدار و عظمت این مرز و بوم اسلامی را زیرسئوال ببرد چرا که ملت ایران مردم ولایی و حسینی هستند و از مکتب و نهضت حسنی تا پای جان دفاع خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان اردبیل گفت: ما در راهپیمایی فردا سخنان رکیک ترامپ را محکوم می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم دشمنان به خود اجازه توهین دهند و حتی یه نگاه چپ به خاک کشورمان داشته باشند.

نظرپور بیان کرد: مسیر این راهپیمایی از میدان مصلی تا چهارراه امام خمینی(ره) است که انتظار داریم مردم ولایی استان اردبیل و همیشه حاضر در صحنه‌های حساس کشور همزمان با شروع عزاداری حسینی و هفته دفاع مقدس بار دیگر در صحنه حضور یابند و سخنان آمریکا را محکوم کنند و به دنیا نشان دهند که استان اردبیل این ظلمت را نمی پذیرد.

وی تصریح کرد: در زمینه اطلاع‌رسانی همه‌جانبه در ارتباط با راهپیمایی رسانه‌ها نقش خطیر و حساسی بر عهده دارند که همگان باید این موضوع را به طور همه‌جانبه مورد توجه قرار دهند تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و شاهد برگزاری باشکوه و منظم راهپیمایی فردا باشیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.