به گزارش ایلنا، استقلال که اکنون در پله یکی مانده به انتهای جدول حضور دارند، بعد از پشت سر گذاشتن حواشی فراوان در پایان هفته منتهی به شکست مقابل پارس جنوبی، اکنون با تغییرات زیاد درون زمین برابر ذوب آهن قرار گرفته اند.

با گزارش لحظه به لحظه این دیدار و حواشی آن خبرنگار ایلنا را در استادیوم آزادی همراهی کنید.

استادیوم آزادی تماشاگر: حدود ۲ هزار نفر

داور: پیام حیدری ، کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی و مهدی عالیقدر

کارت زرد:

کارت قرمز:

گلزنان:

استقلال ۱ - ۰ ذوب آهن (روزبه چشمی دقیقه ۱۱): سانتر بیت سید به روی دروازه با اشتباه مدافعان ذوب آهن به چشمی رسید و این بازیکن با یک بغل پای مطمئن دروازه رشید مظاهری را باز کرد.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، پادوانی، وریا غفوری، زکی پور، امید نورافکن، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، سرور چپاروف، جابر انصاری و حسن بیت سعید

سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب ذوب آهن:

رشید مظاهری، دانیال اسماعیلی فر،محمد نژاد مهدی، وحید محمدزاده، محمد ستاری، مهدی مهدی پور، حمید بوحمدان، محمدرضا حسینی، شریفات، احسان پهلوان و مرتضی تبریزی

سرمربی: امیر قلعه نویی

دقایق حساس:

دقیقه ۵: اولین موقعیت برای استقلال روی فرار بیت سعید به دست آمد که ضربه این بازیکن با برخورد به مدافعان ذوب آهن به بیرون رفت.

دقیقه ۲۰:ضد حمله خطرناک بازیکنان ذوب آهن و پاس در عرض تبریزی برای حسینی که ضربه زمینی این بازیکن را حسینی با پا برگشت داد.

حاشیه ها:

*علیرضا منصوریان که اعلب بازیها را روی نیمکت حضور ندارد و کنار زمین با جنب و جوش بازیکنانش را هدایت می‌کرد روی نیمکت نشسته و کاوه ستوده، پزشک استقلال در کنار خط حضور دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.